Gå til innhold

Min Faceliftet 98' BMW E46

Anbefalte innlegg

Bilder? :)

Ser også ut som du har en coupe frontfanger på sedan?

dabbfd14d1fc23a57aa5fb06607a46cb.jpg

Beste bilde eg fikk kl 1 på natta

Fangeren er en orginal M3 fanger fra 1998. Så den stikker litt ut på hjulbuene. Ja dette er ikkje kjempe fint. Men kan fortelle deg det at denne tåler noe julig. Har fått den resaturert hos lakkverksted.

Og festa for fangeren på høgresida er skjeive så måtte finne en reodorfelgen løsning. Kjæsjet med hjort og fikset det selv....

Bilen blir aldri heilt strøken når man bruker den daglig... Sann er det berre. :-( hadde det vært en bil eg dro fram kunn som sommeren hadde det vært noe annet :-P

Og når eg gjør noe på bilen blir det slik at det må vær ferdig til dagen etter :|

Sent fra min D6603 via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvordan har du fått tak i en original E46 M3-fanger fra 1998 når M3en ikke kom på markedet før 2001? Kommer den fra en testbil/prototype?

Og det er jo uansett en Coupe/cabfanger siden E46 M3 kun kom som coupe og cab  ;)

Endret av StigJ
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stilig :)

To ting jeg mener hadde forbedre interiøret ditt. Jeg ville skrelt av nedre delen av lakken på rammen til radioen slik at fargen hadde gått likt i nedre kant som listene på hver side. 

Og så ville jeg byttet ut skinnbelgen til giren i sort. Men kanskje planen allerede er der? :)

Edit: Og der leste jeg teksten under bildet :P

Endret av StigJ
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stilig :)

To ting jeg mener hadde forbedre interiøret ditt. Jeg ville skrelt av nedre delen av lakken på rammen til radioen slik at fargen hadde gått likt i nedre kant som listene på hver side.

Og så ville jeg byttet ut skinnbelgen til giren i sort. Men kanskje planen allerede er der? :)

Edit: Og der leste jeg teksten under bildet [emoji14]

Ja! Der sa du nokke skal skrelles vekk ;-) og takk :-)

Ser jo veldig greit ut detta! kommer innom til helga for å handle noe eksos deler så må ta meg en titt med det samme! :)

Berre å komme, er exstremt rolig i bilbransjen om høsten.

---------------------------------------------

Da kom Led Bjelken. Skulle ta 2 uker.... Tok 1 dag. Så monteres neste uke når eg har fått lønn og får betalt den :-P

0782cb7969551e61f2a9e8ea7b05aead.jpg

Handa er der for å ha nokke å sammenligne størrelsen med :-P

Sent fra min D6603 via Tapatalk

Endret av R4F431
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...