Gå til innhold

M|Fjelds E90 M3

Share

Anbefalte innlegg

Bra! :)

Skjønner godt du blir forbanna såklart. Spesielt hvis du ga han klar beskjed om å stoppe hvis han ble søvnig... helt utrolig at han gjør det stikk motsatte i grunn.

Alle kan som sagt gjøre feil. Men kjenner man ikke grensen for når man bør stoppa, da lurer jeg på hva enkelte har førerkort for..

Kan ikke være en veldig god kompis av deg dette! Siden du velger å gjøre alt via forsikringa. Altså den dyyyre måten!

Kjip situasjon uansett:(

Tar det på forsikringen fordi han ikke har råd til å betale meg kontant.. Når bilen er taksert og skadeoppgjøret kommer, blir det skrevet et gjeldsbrev mellom oss to, så jeg er sikret økonomisk, mtp bonustapet jeg vil lide. 

170-180kmt, også er det ikke større skader enn det?  Heldig da eller

Var ekstremt heldig i grunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff dette var kjedelig lesning ja. Bør ikke skje, men gjort er gjort.

Får bare glede seg over at bilen etterhvert blir god som ny.

Regner med kompisen din ikke er så høy i hatten. Regner igrunn også med at han var en god kompis siden du lot han kjøre bilen.

Kjedelig lesning hele greia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Bilen vurderes solgt etter at den er reparert... Har mistet litt av gnisten på å holde den etter alt det trøbbelet Gjensidige har skapt for meg. Er snart 2mnd siden uhellet skjedde, og enda er ikke bilen reparert fordi dem skal ha inn fakta og bevis på kjørerute, tilstand på kjøretøy etter at jeg kjørte hjemover og en haug med andre spørsmål.. En skademelding hvor fører sier seg selv skyldig er tydeligvis ikke godt nok!! :(

Til eventuelt interesserte er det kun utskiftbare deler som fanger, panser, plastdeksler under motorrom og eksos som skal byttes. Ingen skader på chassi/karosseri, drivlinje og motor gir fungerer perfekt :)

Er bare til vurdering så det er understreket

post-58747-0-13994000-1441981381_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var kjedelig å høre Markus at det ikke har løst deg enda. At fører sier deg skyldig MÅ da være nok for forsikringsselskapet. Dem skryter alle av at du har dem i ryggen ved ett uhell, men det har man f... ikke. Dem er ute etter å gjøre det så kjipt som mulig for deg. Håper det løser seg kjapt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :) Kommer til et punkt hvor nok er nok.. Har fått klar beskjed at hvis jeg begynner reperasjon må jeg betale hele skaden selv.. Skal møte med en agent til neste uke, håper det løser seg etter det.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du kommer på bedre tanker igjen, kan ikke selge denne krembilen her :)

Typisk at forsikringen kødder det til, man blir regelrett behandlet som en kjeltring og det virker som de ser svindelforsøk bak en hver stein. Får håpe at alt ordner seg greit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tobiasw: Den sto der en liten stund, nå er den hjemme igjen :)

Fredrik: Ja håper på det selv, men tankene er ikke der akkurat nå. Er som sagt det og bli sett på som en kjeltring, og føreren som "kræsjet" jobber mot meg nå... Hva faen skal man med gode venner i verden?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...