M|Fjeld Skrevet Oktober 16, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2015 Dette er for to uker siden! Bilen er under lakkering nå, regner med å få den igjen på fredag Sent from my iPhone using Tapatalk Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet Oktober 17, 2015 Share Skrevet Oktober 17, 2015 Bare og satse på å væra på Rema'n da når du får igjen kjærra, burde jo fått beskue sjussen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Oktober 17, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2015 Det skal vi klare og ordne med![emoji3] Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Oktober 26, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2015 Bilen står på verksted for 3uken nå. Grunnen? En frontfanger som ble bestilt fra Bmw for 3 uker siden, som enda ikke har kommet? :/ Trodde Bmw hadde sånne ting inne i varesortimentet sitt jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maggi93 Skrevet Oktober 31, 2015 Share Skrevet Oktober 31, 2015 Fått tilbake bilen fra lakkering enda? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olenikolai Skrevet November 2, 2015 Share Skrevet November 2, 2015 Ikke tilfeldigvis din som stod i Pilestredet i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 2, 2015 Share Skrevet November 2, 2015 Den må jo være ferdig da gabz kjørte om "Kapp" med han på lørdag? Stod det i en annen tråd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet November 2, 2015 Share Skrevet November 2, 2015 Den er ikke ferdig, nei. Han fikk lagt folie over grunningen mens han ventet. Var jo på Rudskogen med den i helgen, så han "lånte" den fra lakkereren. M|Fjeld reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet November 2, 2015 Share Skrevet November 2, 2015 For en nydelig, fet tralle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet November 2, 2015 Forfatter Share Skrevet November 2, 2015 Fått tilbake bilen fra lakkering enda? Nei, ble satt inn igjen idag etter en runde på Rudskogen i helga Ikke tilfeldigvis din som stod i Pilestredet i dag? Var ikke det, er en annen sølvfarget sedan i Oslo området. Den må jo være ferdig da gabz kjørte om "Kapp" med han på lørdag? Stod det i en annen tråd. Hvor står dette hen? Haha.. Den er ikke ferdig, nei. Han fikk lagt folie over grunningen mens han ventet. Var jo på Rudskogen med den i helgen, så han "lånte" den fra lakkereren. Hehe, måtte ta den ut en siste runde for i år For en nydelig, fet tralle. Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet November 8, 2015 Forfatter Share Skrevet November 8, 2015 Litt bilder fra forrige helgs event på Rudskogen, Motorungdommens dag. Kjempearrangement med masse kjøretid Nettopp parkert og rigget opp campen for kvelden ^^ Øystein fyrer opp bilen sin, 2jz med 600hk. Artig leketøy Eneste bildet jeg fant av bilen min. To filmer fra Lørdagen https://www.facebook.com/markus.fjeld.9/videos/1500329740294189/ https://www.facebook.com/markus.fjeld.9/videos/1500622986931531/ Liffi i sin E34 ^^ hermanoo90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet November 13, 2015 Forfatter Share Skrevet November 13, 2015 (endret) Helt greit å få igjen bilen min! Nytt panser, ny eurofanger, lakkerte forskjermer og tak samt høyre kanalskjørt. Fikk også ny bakre eksospotte! All honnør til Bekkestua Bilskade for utrolig bra arbeid Nå settes bilen inn for vinteren, så skal jeg fundere på hva jeg gjør videre med den. Har planer om å investere i ny henger til scanian, så mulig M3 ryker Men det tar jeg siden, nå er det helg! Sent from my iPhone using Tapatalk Endret November 13, 2015 av M|Fjeld hermanoo90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet November 13, 2015 Share Skrevet November 13, 2015 Wohoo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet November 13, 2015 Share Skrevet November 13, 2015 se der ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiasw Skrevet November 14, 2015 Share Skrevet November 14, 2015 Godt at Bekkestua bilskade har gjort en bra jobb for deg når du har ventet så lenge De gjorde en helt elendig jobb med min, virkelig skuffet Men prioriteringen ny tilhenger vs. M3 skjønner jeg ikke helt... M3 er jo så fin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå