ThomasLS Skrevet April 20, 2015 Share Skrevet April 20, 2015 Tittelen sier vel det meste... Kjedet meg i vaskekø og fant da i haskerommet noen statoil vaskekluter for dørlistene som forrige eier la igjen. Kan ikke forstå annet enn at det må ha vært silikon i disse da bilen knirker noe helt forj*** nå. Spesielt ved humper. Hva kan jeg bruke for å få renset listene? Noe overpriset produkt med BMW-logo er siste utvei. Noen som ved om noe annet bra? GS bildeler? Takk for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 20, 2015 Share Skrevet April 20, 2015 Bruk silikon fjerner på pakningene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasLS Skrevet April 20, 2015 Forfatter Share Skrevet April 20, 2015 Har du noen anbefalinger når det kommer til type silikonfjerner eller er dette ett fett? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 20, 2015 Share Skrevet April 20, 2015 Tror du kan bruke det meste. Men jeg vil tro at for sterkt stoff kan tørke ut pakninger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet April 20, 2015 Share Skrevet April 20, 2015 Bruk kun en ting og det er bmw sin gummipledge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 20, 2015 Share Skrevet April 20, 2015 Joda, men ikke for rens... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakotho Skrevet April 21, 2015 Share Skrevet April 21, 2015 Microfiberklut og vann. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard welle Skrevet April 21, 2015 Share Skrevet April 21, 2015 Hadde samme problem med min, jeg sprayet på sitrus rens og tørket av dette. Var helt fin etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet April 21, 2015 Share Skrevet April 21, 2015 Har du noen anbefalinger når det kommer til type silikonfjerner eller er dette ett fett? Jeg hadde samme problemet med min bil. Kjøpte silikonfjerner på jula og nå er det ingen lyd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet April 21, 2015 Share Skrevet April 21, 2015 En kompis brukte rapsolje, funka fjell sa han, ble helt stilt. Sammyen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasLS Skrevet April 21, 2015 Forfatter Share Skrevet April 21, 2015 Takk for gode svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerFan! Skrevet April 21, 2015 Share Skrevet April 21, 2015 Hvordan høres den knirkingen ut? Vasket min F10 her om dagen og etter det kom det en sånn kneppe/tikke lyd fra dørbekledningen førersiden ved svinging. Irriterer meg noe voldsomt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet April 21, 2015 Share Skrevet April 21, 2015 Hvordan høres den knirkingen ut? Vasket min F10 her om dagen og etter det kom det en sånn kneppe/tikke lyd fra dørbekledningen førersiden ved svinging. Irriterer meg noe voldsomt. Det høres ut som en vridningslyd. Høyt og jævlig irriterende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerFan! Skrevet April 21, 2015 Share Skrevet April 21, 2015 Min lager ikke vridningslyd, bare knepping i blant ved sving. Virker som ting setter seg på plass på en måte. Hmm vanskelig å forklare. Lyden er veldig svak, men nok til å drive meg til vannvidd.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet April 21, 2015 Share Skrevet April 21, 2015 Min lager ikke vridningslyd, bare knepping i blant ved sving. Virker som ting setter seg på plass på en måte. Hmm vanskelig å forklare. Lyden er veldig svak, men nok til å drive meg til vannvidd.. Du kan jo prøve å vaske over alle listene med silikonfjerner, det er jo verdt forsøket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå