Designer Skrevet April 23, 2015 Share Skrevet April 23, 2015 (endret) Har da handlet meg "ny" bil, E92 320d 2008mod. Har ikke tenkt å gjøre allverden med den, da jeg anser den fin slik den er. Men kjenner meg selv rett, så kommer det nye ting Ruller på Vossen CV3 20" lakkert i PlastiDip Camo grønn, og sitter knall på veien med H&R Coilovers. Har lyst til å etterhvert sette CSL bakluke og en leppe foran. Utstyrsliste: Headlight cleaning system Fog lights Xenon Light Kilometer-calibrated speedometer Selection of COP relevant vehicles CO2 package Auto start/stop function Brake Energy Regeneration Multifunction f steering wheel BMW alloy wheel, M double spoke 225 Lug bolt retainer Fold-in outside mirror Deleted, model lettering M Sports package Floor mats, velours Warning triangle and first aid kit Interior mirror with automatic-dip Sports seat Storage compartment package Seat heating driver/passenger Interior trim strips, alu, brushed, fine Armrest front, retractable Park Distance Control (PDC), rear Rain sensor Automatic air conditioning Cruise control Light package Navigation system Professional HiFi speaker system USB/Audio interface M Sports suspension M leather steering wheel M Aerodynamics package High gloss shadow line Headlining anthracite Package Comfort Cold-climate version Additional Export tank filling Language version English Retailer Directory Europe On-board vehicle literature Swedish Control unit COP Endret Oktober 8, 2017 av Designer bjorneoen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 24, 2015 Share Skrevet April 24, 2015 Flott bil! Følger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 24, 2015 Share Skrevet April 24, 2015 her var ny tråden ja! grisetøff var den! tenkt på ducktail bakluke istede for csl? syns faktisk den er litt tøffere fått solgt gamlebilen foresten? ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauerik Skrevet April 24, 2015 Share Skrevet April 24, 2015 Kul bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicolaib Skrevet April 24, 2015 Share Skrevet April 24, 2015 Gratulerer med ny flott bil Greit utstyrt var den også! Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet April 25, 2015 Forfatter Share Skrevet April 25, 2015 her var ny tråden ja! grisetøff var den! tenkt på ducktail bakluke istede for csl? syns faktisk den er litt tøffere fått solgt gamlebilen foresten? ^^ Takk Nei har ikke det, link til bilder av den? Nei står på tunet her enda Kul bil! Takk Gratulerer med ny flott bil Greit utstyrt var den også! Sent from my iPhone using Tapatalk Takk, ja kjekt med litt ekstra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet April 25, 2015 Forfatter Share Skrevet April 25, 2015 Tok et kjapt bilde av den før jobb i dag og et i går ettermiddag. Fått satt på svarte N-merker og M-stripene i grillen. Vet det er mye forskjellige meninger om de stripene, men jeg synes det er gromt. De svarte n-merkene får skiltet til å bli litt ryddigere på bilen bjorneoen og Durochris reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 25, 2015 Share Skrevet April 25, 2015 Lekkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet April 25, 2015 Share Skrevet April 25, 2015 Nydelig bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet April 26, 2015 Forfatter Share Skrevet April 26, 2015 (endret) Igjen takk for hyggelige tilbakemeldinger Endret April 26, 2015 av Aamiljon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet April 27, 2015 Forfatter Share Skrevet April 27, 2015 Noe jeg savner i my white lady, er musikk via bluetooth. Anbefallinger på løsning her? Har sett DAB bokser med bluetooth som jeg har vurdert å installere, men koster jo 5 lapper. Vil gjerne ha DAB i bilen, men har allerede en Tiny Audio C1, men trenger en ny overgang som passer til org spilleren om dette finnes. Legger ved 2 nye bilder jeg tok i går Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet Mai 11, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2015 En liten update. Har vært hos en venn av meg som heter bjorneoen her på forumet og fått kodet bilen Kodet følgende: US-blink Setebelt varsler slått av Setebelt hjelpearm slått av Auto start/stopp slått av Speil går inn ved lås og opp ved lås opp initialiserte også regnsensoren, funker mye bedre nå! Alt i alt, kjempefornøyd! Har også bestemt meg for å ta turen til GS treffet i Bud, blir spennende! Må få handlet inn litt snacks til da Leppe, diffusor, dobbel eksos, sort tak og sorte speil. Alt i blank sort Hadde også en liten shoot i går bjorneoen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet Mai 11, 2015 Share Skrevet Mai 11, 2015 Sort tak på disse bilene er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet Mai 16, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2015 Polerte bilen på søndag. Jeg er ikke noen pro på noen som helst måte, så resultatet er sikkert ikke mye å skryte av for detailers. Men øvelse gjør vel mester til slutt. Fikk hvertfall renset den for alt av støv og partikler som jeg ikke har fått av ved vanlig vask, og deretter polert og vokset den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsa97 Skrevet Mai 16, 2015 Share Skrevet Mai 16, 2015 (endret) Nydelig bil! Ser du er fra Hallingdal, noe kjennskaper til Garnås slekta? Endret Mai 16, 2015 av Larsa97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå