Enes Yakici Skrevet April 30, 2015 Forfatter Share Skrevet April 30, 2015 Test ut det du ^^ husk å nullstille tripp teller pg kjøreconputern ^^ Skal prøve og få gjort det. Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet April 30, 2015 Share Skrevet April 30, 2015 Rart! Hadde du også automat? Jepp! Forresten, nytt emblem bak å en annen bakpotte vil gjøre stor forskjell på stumpen på bilen Enes Yakici reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet April 30, 2015 Forfatter Share Skrevet April 30, 2015 Jepp! Forresten, nytt emblem bak å en annen bakpotte vil gjøre stor forskjell på stumpen på bilen Embelem er bestilt, men er veldig usikker på hvordan potte jeg skal gå for? kan ikke bygge om til fire rørs heller siden jeg har hengerfeste og har behov for dt. Og gidder ikke og kappe ut hjulbrønn heller, så.. Men har du forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Mai 1, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2015 Som nevnt ovenfor har jeg satt på nye skilter og holdere fra bilia. Jeg syntes det ble for mye skrift på skiltholderene siden det både sto bilia, tlf nummer og nettside så jeg teipa over tlf nummer og nettside og har bare igjen bilia i midten. Syntes det ble penere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Mai 1, 2015 Share Skrevet Mai 1, 2015 Genialt! Så faktisk ikke at det var brukt teip selv ikke på nærbildet! Enes Yakici reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Mai 2, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2015 Genialt! Så faktisk ikke at det var brukt teip selv ikke på nærbildet! [/quote Takk du! ja legger ikke merke til det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Mai 2, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2015 (endret) Hadde litt tid til overs idag så fikk til og vaske bilen grundig! Den var veldig skitten og stygg, sist jeg vasket den var en uke tilbake.. Legger også ved noen bilder som jeg tokk i farta. Skal forresten på BMW CCN Vårmønstring imorgen i Oslo. Noen andre som skal? Endret Mai 2, 2015 av Enes Yakici Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Mai 3, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2015 Idag fikk en bekjent av meg tid til og foliere taket i sort piano! Samtidig ble bilen til fetteren min også foliert, BMW E60 520iA Vi tok litt bilder sammen og jeg legger ved noen av de Hvordan synes dere det ble ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 3, 2015 Share Skrevet Mai 3, 2015 ble tøft med sort tak! ^^ Enes Yakici reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Mai 3, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2015 ble tøft med sort tak! ^^ Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mai 3, 2015 Share Skrevet Mai 3, 2015 Tøff bil ja Enes Yakici reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Mai 3, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2015 Tøff bil ja Mange takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Mai 5, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2015 (endret) Endelig kom skiltlysa mine i led! Som vanlig så klarte jeg og knekke polene siden de hadde irrett...!! Men dette fikk jeg fikset ved og legge opp nye ledninger og lage nye kontakter så nå ble det bra! Legger ved et bilde i mørket av hvordan det ser ut. Endret Mai 5, 2015 av Enes Yakici Bimmer fan og Freakshow reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Mai 6, 2015 Share Skrevet Mai 6, 2015 Alltid en slager med svart tak Enes Yakici reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Mai 6, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2015 Alltid en slager med svart tak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå