Enes Yakici Skrevet Mai 9, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2015 så veldig mye bedre ut! Takk du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Mai 21, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2015 Jaja.. Bilde taler for seg selv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 21, 2015 Share Skrevet Mai 21, 2015 Aiai.. Hva skjedde? Enes Yakici reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Mai 21, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2015 Aiai.. Hva skjedde? Parkerte på skolen idag tidlig og fant ingen andre steder og parkere enn ved en stor stein så da måtte jeg det. Og når jeg skulle hjem igjen glemte jeg den store steinen så kjørte jeg på den og skrapa opp... Men men, sånt kan skje. :-/ får bare ta det sammen når bakdelen av bilen skal lakkeres.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 21, 2015 Share Skrevet Mai 21, 2015 Ah.. Kjipt! Men alle gjør feil av og til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Mai 21, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2015 Ah.. Kjipt! Men alle gjør feil av og til Sant tenkte ikke noe over dt desverre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Mai 27, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2015 (endret) Har skjedd litt småting her i det siste også. Som nevnt tidligere hadde jeg bestilt meg nye led tåkelys. Disse fikk jeg på Tirsdag og de ble montert med engang! Legger ved noen bilder av hvordan det ble Også til det med BMW embelemet bak....! Har nå bestilt 3 ganger av forskjellige leverandører men alle sender feil? Gikk helt amokk for meg så da dro jeg bare til et bilopphuggeri og fant samme bilen, tokk den av og betalte 50.-kr for en som var i meget god stand. Synes det var mye enklere og bedre enn at jeg skulle vente i flere uker til. Fikk også polert eksosen min med Autosol idag! Synes det ble veldig pent og det gjorde mye forskjell! Ble veldig fornøyd. Hva synes dere ? Går det fremover? Endret Mai 27, 2015 av Enes Yakici Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Mai 28, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2015 Legger ved noen bilder jeg tokk for noen dager siden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Mai 28, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2015 Da var time til lakkering bestilt.. Bilen blir levert på Mandag for og få fikset skaden og noe rust og div fra før. Det som blir gjort er følgende - - Fikse skaden på kanalen og dørene og lakkere ifra list og ned til bunn/kanal - Lappe alle sprekker på bakfanger og lakkere opp fangeren - Hele venstre bakskjerm blir lakkert pga en liten skade og litt rust - Bakdelen av bagasjeluken, alt rust blir fjernet og lakkert opp igjen. - List under bakluke blir lakkert ++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Mai 29, 2015 Share Skrevet Mai 29, 2015 (endret) Ble bra med led og nytt emblem ja Endret Mai 29, 2015 av Ivrig86 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Mai 29, 2015 Share Skrevet Mai 29, 2015 DET går fremover her ja! Blir deilig med ny lakk på bilen! Sleng ut bilder så fort du får den tilbake fra lakk! Enes Yakici reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Mai 30, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2015 Ble bra med led og nytt emblem ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Mai 30, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2015 DET går fremover her ja! Blir deilig med ny lakk på bilen! Sleng ut bilder så fort du får den tilbake fra lakk! Ja det skal jeg gjøre! gleder meg til jeg får den tilbake igjen fra lakkering, tror dt blir veldig bra! Bimmer fan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Mai 30, 2015 Share Skrevet Mai 30, 2015 (endret) hva med å kjøpe ny bakpotte? 2x83mm rør foreksempel rettferdiggjør den fine rumpa på E39'n Endret Mai 30, 2015 av BMWE39turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Mai 30, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2015 hva med å kjøpe ny bakpotte? 2x83mm rør foreksempel rettferdiggjør den fine rumpa på E39'n Har tenkt på det men kan ikke innvistere en haug med lapper i denne bilen heller.. Har ikke budsjett til det.. Men får se kanskje det dukker opp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå