michaelskare Skrevet Mai 5, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2015 ACS felger uten tvil men du! jeg har studert bildene dine litt, er det bare dårlig lys eller er de veldig skittene? Hva da? Felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 5, 2015 Share Skrevet Mai 5, 2015 Hva da? Felgene? Haha rennsport felger! Også lurte jeg på om skinn setene dine var veldig skitten eller om det var lyset som gjorde det Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
michaelskare Skrevet Mai 5, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2015 Haha rennsport felger! Også lurte jeg på om skinn setene dine var veldig skitten eller om det var lyset som gjorde det Sent from my iPhone using Tapatalk Haha! Men er nok mye av lyset. Men de er litt slitte, så trenger en rens Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E39_Cato Skrevet Mai 5, 2015 Share Skrevet Mai 5, 2015 gratulerer med ny e39 følger med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
michaelskare Skrevet Mai 6, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2015 gratulerer med ny e39 følger med Takktakk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skare1 Skrevet Mai 6, 2015 Share Skrevet Mai 6, 2015 Haha! Men er nok mye av lyset. Men de er litt slitte, så trenger en rens Er veldig misvisende de interiørbildene der da, setene ser ikke sånn ut i det hele tatt på ekte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
michaelskare Skrevet Mai 21, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2015 Da har jeg gjort litt over noen dager. Har lakkrenset den med maskin fra Rupes Bigfoot + polering. Og lagt på wax fra swisswax med Shield. Legger ved noen bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skare1 Skrevet Mai 21, 2015 Share Skrevet Mai 21, 2015 Ble bra der her! Synes likevel ikke at bildene rettferdiggjør hvor bra den ble i virkeligheten kontra hvordan den så ut i lakken før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 22, 2015 Share Skrevet Mai 22, 2015 skulle få polert opp de lyktene dine på bakluka! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
michaelskare Skrevet Mai 22, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2015 skulle få polert opp de lyktene dine på bakluka! Her er et bilde av hvordan de så ut før, så jeg har allerede jobba ganske mye med de. Men jeg skal fortsette, skal nok få de finere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 22, 2015 Share Skrevet Mai 22, 2015 Såpass, ja.. Er det ikke bedre å bare kjøpe nye da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartinBa Skrevet Mai 22, 2015 Share Skrevet Mai 22, 2015 prøvd med våtslip? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 22, 2015 Share Skrevet Mai 22, 2015 Oi såpass ja! ja da var de allerede mye bedre xD Tenke jeg skulle prøve å våtslipe på min også hive på klarlakk. Hørt det skal fungere bedre en å polere de opp hele tiden [emoji12] Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Mai 23, 2015 Share Skrevet Mai 23, 2015 Helt Rennesport hjul. Synd ikke jeg tok vare på mine Rennesport, Senk, M-Sport så har du GROM touring.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
michaelskare Skrevet Mai 24, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2015 Såpass, ja.. Er det ikke bedre å bare kjøpe nye da? Jo, vet ikke om du har noen tips til hvor de er en overkommelig pris på de? prøvd med våtslip? Har ikke prøvd det enda, men jeg skal Oi såpass ja! ja da var de allerede mye bedre xD Tenke jeg skulle prøve å våtslipe på min også hive på klarlakk. Hørt det skal fungere bedre en å polere de opp hele tiden [emoji12] Sent from my iPhone using Tapatalk Ja, du får skrive hvordan det blir Helt Rennesport hjul. Synd ikke jeg tok vare på mine Rennesport, Senk, M-Sport så har du GROM touring.. u5r2e85i3rhkboz6utkq.jpg Ja, var reltivt feit den bilen der! Denne uken har jeg bestilt litt småtteri, nye nyrer i sort høyglans, M-sport fanger, senk ++ Har ikke kjøpt noe felger enda... Monterte et par med felger Kreutzspeiche 42, men det blir noe annet etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå