MR.L Skrevet Mai 3, 2015 Skrevet Mai 3, 2015 Var ute å kjørte tidligere i dag, og alt virket fint. Men etter jeg bremset ganske hardt ned fra en akserelasjon mellom 40-120 km/t, tilbake til rundt 40 virket det som motoren "døde". Når jeg skulle akselerer skjedde det ingenting når jeg trykket inn gasspedalen for 3-4 sekunder. Når det skjedde noe kom det masse hvit røyk ut bak. Så mye at man ikke så noe annet i speilene enn masse hvit røyk. Stoppet opp, og slo av motoren. Under pansret var det veldig varmt. Varmere enn noen annet motor jeg har vært borti noengang, men temperaturmåleren sto på 90. Var så varmt at det var vondt å ta i panseret. Viften gikk helt til jeg slo på motoren igjen. Startet helt normalt igjen, så kjørte den hjem siden jeg var 5 minutter unna. Bilen er en 2012 118i som har gått 80k, og har en Racechip Ultimate installert. Er tysklandsimportert og uten garanti :/ Noen som tror de vet hva som er galt?
R4F431 RAFAEL Skrevet Mai 3, 2015 Skrevet Mai 3, 2015 høres ut som en meget sprengt topp, samme sjedde med meg når eg sprengte den på min golf 3 for 2 år siden.
R4F431 RAFAEL Skrevet Mai 3, 2015 Skrevet Mai 3, 2015 forskellen er at min var 23 år gammel topp, din er 3 år...
MR.L Skrevet Mai 3, 2015 Forfatter Skrevet Mai 3, 2015 Blitt mindre kjølevæske etter dette? Sjekket nå og det er ca midt i mellom minimum og maks. Så hvis det ble mindre, kan det ikke ha vært mye.
E.C. Skrevet Mai 3, 2015 Skrevet Mai 3, 2015 Du får vel ta en kompresjonstest på kjølesystemet for å se at det ikke lekker i sylindre.
CrZyWiz Skrevet Mai 4, 2015 Skrevet Mai 4, 2015 (endret) Det er utenfor min fatteevne at folk bruker disse "jallaboksene" på såpass dyre biler! Eller overhodet egentlig. Endret Mai 4, 2015 av CrZyWiz StigJ og Hpi reagerte på dette 2
R4F431 RAFAEL Skrevet Mai 4, 2015 Skrevet Mai 4, 2015 med andre ord, dette blir dyrt/ mange timer i garasjen. skifte topp er tungt nokk på en golf 3. verste var faktisk på den bilen å bolte på mellomrøret til katalysatoren x)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå