Gå til innhold

Gabz' nye E39 - 525TDS Manuell


 Share

Anbefalte innlegg

Når jeg betaler 200 for lyktene blir 237 i frakt litt i overkant ;) Ja, mange er ærlige, men er alltids noen idioter!

Måtte kreve tilbake pengene for Rondell-hjula jeg bestilte siden jeg aldri fikk dem og tullingen som solgte dem ikke visste en dritt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, ja, fornøyd med dem :)

 

In other news:

Var innom Gøran (bmwpower86 på forumet) for å ta en nærmere titt på rusten. Ikke bare fikk jeg en veldig hyggelig BMW-prat men også en pris på rustjobben. Stakk også innom en annen kar i området og fikk en pris på lakkering av bilen fra listene på dører og ned på begge sider samt høyre framskjerm. Med andre ord skal alt av farlig rust, og det verste av overflaterusten, bort.

 

Fikk gode priser, så kan være at jeg beholder bilen likevel :) Men da vil jeg få ordnet opp i det tekniske først. Dieseldysen må byttes (og da burde det nødmodus-problemet, eller hva enn det er, forsvinne) også burde jeg bytte bærekulene foran (eventuelt hele forstillingen om det lønner seg). Litt småplukk ved siden av det igjen (ABS-føler og airbaglampe som lyser) og så skal bilen være good to go i lang tid framover. Så vi får se! 

 

Mens jeg var hos Gøran var jeg også heldig og fikk med meg "nytt" emblem til panseret. Så godt som nytt er det i hvertfall, og en annen verden i forhold til den gamle. 

 

Før/etter:

post-80101-0-18976300-1432844471_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite som skjer om dagen. Står og vipper litt mellom å ville selge bilen, og å ville fikse og beholde den.. Hmm. 

 

Får slenge med et stemingsbilde fra tidligere idag, hvertfall :)

 

post-80101-0-33603700-1433016169_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var Djwik på forumet her som tok en titt på dem :)

 

Men får se om jeg beholder den. Hvis det er turboen som lager denne hvinelyden jeg har nevnt i en annen tråd, og må byttes, så tror jeg ikke at jeg gidder å få skrapt sammen så mye penger til den. Men om det kun er dyse, bærekuler og rusten som må til, så kan det fort være at denne blir værene hos meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var Djwik på forumet her som tok en titt på dem :)

 

Men får se om jeg beholder den. Hvis det er turboen som lager denne hvinelyden jeg har nevnt i en annen tråd, og må byttes, så tror jeg ikke at jeg gidder å få skrapt sammen så mye penger til den. Men om det kun er dyse, bærekuler og rusten som må til, så kan det fort være at denne blir værene hos meg ;)

okey! :) er han flink? sku hatt noen med litt peiling på dieselbil til å sett over et par ting på min :P

er jo heller ikke dyrt med brukt overhalt turbo heller? ;)

haha faen og jeg pusher på at du skal ha bilen xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okey! :) er han flink? sku hatt noen med litt peiling på dieselbil til å sett over et par ting på min :P

er jo heller ikke dyrt med brukt overhalt turbo heller? ;)

haha faen og jeg pusher på at du skal ha bilen xD

Haha, hyggelig å se at andre liker den også ;) Men han er flink ja, send han en PM og hør!

 

Men kommer jo an på hva man kategoriserer som dyrt også da. Har veldig lite penger å rutte med.. Enten så må jeg prioritere bort alt annet og fokuserer veldig på å få bilen i stand, eller så selger jeg den og kjøper en eller annen billig BMW (E36 ellerno) som jeg kan kjøre rundt med fram til jeg har spart opp til en litt finere bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...