Gabz Skrevet Mai 26, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2015 Da er visningstimen overstått, og bilen gikk gjennom med glans! Godkjent ombygd og skiltene hentet ut Måtte ha skiltholdere der og da, så da ble det de stygge holderne til SVV, men de får jeg bare teipe over med svart teip eller bytte ut snart. Men ble hvertfall mye penere og mer attraktivt ved videre salg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Mai 26, 2015 Share Skrevet Mai 26, 2015 Da er visningstimen overstått, og bilen gikk gjennom med glans! Godkjent ombygd og skiltene hentet ut Måtte ha skiltholdere der og da, så da ble det de stygge holderne til SVV, men de får jeg bare teipe over med svart teip eller bytte ut snart. Men ble hvertfall mye penere og mer attraktivt ved videre salg! _mg_0314.jpg _mg_0312.jpg _mg_0319.jpg For noen spennende skiltholdere haha. Men grattis med godkjenning da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mai 26, 2015 Share Skrevet Mai 26, 2015 (endret) Hold avstand var ikke dumt Nye hjul og nye skilt er fint Et steg i riktig retning med tanke på videresalg Hmm, vet ikke med den lyden, var ikke plystringa jeg trodde. Høres mer ut som bremser som henger? Endret Mai 26, 2015 av Shattered Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 26, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2015 Takk! Skiltholderne forsvinner nok veldig snart Er nok ikke bremsene, siden det kommer når jeg gir gass. Hmm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mai 26, 2015 Share Skrevet Mai 26, 2015 Har du sjekka på utsida av bilen? Fått en til å sitte inni og styre gassen? Er nok lettere å finne da. Så dere på det i går? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 26, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2015 Nei, har forverret seg i løpet av gårsdagen. Men skal få sett på det, ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Mai 26, 2015 Share Skrevet Mai 26, 2015 Grattis! De skiltholderne der provoserer meg litt faktisk da jeg ser de på biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 26, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2015 Takktakk Ja, misliker dem selv, men måtte ha skiltholdere der og da siden jeg ikke ville borre i skiltene, og da ble det visst de.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 27, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2015 Bilen ble offisielt innkjørt i dag tidlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 27, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2015 (endret) Fikk ordnet en liten men viktig detalj i dag. Nemlig skiltholderne! Tok en tur til Bilia og spurte om å få et par der. Er ikke verdens peneste, men en klar forbedring fra SVV sine. Slik ser så de ut. Var litt mye tekst på dem, synes jeg.. ..men det ordner vi enkelt med litt svart elektriker-teip! Skruene til de gamle skiltholderne trengte også å byttes ut, ja. Gammel mot ny: Før og etter, foran: Før og etter, bak: Stor forbedring synes nå jeg! Endret Mai 27, 2015 av Gabz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 27, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2015 Har også "bestilt" meg et sett med baklamper med hvite blinklys fra en kar på Facebook nå nettopp! De blir sendt i kveld og er her forhåpentligvis snart. Et par bilder fra selger: Er glad i å ha mye bilder i slike tråder, så det får dere bare tåle Uansett hvor smått eller stort som skjer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Mai 27, 2015 Share Skrevet Mai 27, 2015 Nice! Detaljer som utgjør mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Mai 28, 2015 Share Skrevet Mai 28, 2015 Mye du handler til bilen Før du skal selge Jo mer du kjøper jo mindre tjener du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 28, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2015 Ja, jo, men har passet på å bruke lite penger. Dette er "billige" ting som løfter utseendet ved salg, synes jeg Holderne var gratis og ga bare 350 inkludert frakt for lyktene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mai 28, 2015 Share Skrevet Mai 28, 2015 Du forhåndsbetalte vel ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå