Gå til innhold

Verdivurdering E39 525TDS med dyre feil


MariusW
 Share

Anbefalte innlegg

Hei folkens!

Håper noen kloke hoder kan gi meg en pekepinn på hva jeg kan få for min 525TDS

KMstand - 220k

Automat

Xenon

Avtagbar hengerfeste

PDC bak

EU ok til juni 2016

Fulgt alle servicer

Alle skiver og klosser byttet for 1 mnd siden.

8 ALU med 2-3 sesonger gamle dekk.

Bilen er i god teknisk stand på motor og gir.

Det negative:

Jeg byttet døren pga skade, burde lakkeres pga nyanseforskjell i farge.

Rust alle de vanlige stedene.

Men det værste: skulle jekke opp bilen og skifte til sommerdekk i dag og jekkfestet venstre bak gikk inn i bilen. Kanalen er helt ferdig og må byttes. Vet at dette er dyrt så jeg må bare kjøpe ny bil da kunnskaper ikke strekker til og det er ikke penger jeg har mulighet til å putte i bilen da jeg er student.

Ja, ny bil blir dyrere men man vet aldri når neste katastrofe inntreffer.

I værste fall er dette en super delebil for noen.

Noen forslag til hvor mye jeg kunne fått for den?

post-49434-14310330052061.jpg

post-49434-14310330238162.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Jeg ville nok heller forhørt meg litt på verksteder rundt om, evt litt med privatpersoner for å få dette sveiset.
Jeg tipper du vil komme bedre ut av det økonomisk om du selger en lovlig bil fremfor en delebil.
Evt. kan du jo selge bilen i deler.

Hvis du bestemmer deg for den siste der kan det hende jeg kjøper noen av deg, har lik bil og skulle hatt noen av delene du har :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er redd den ikke er mye verdt i deler.

Bilen er jo euok til juni 16. Først da vil jekkfestet bli ett problem ;) Ser ingen grunn til hvorfor du må skifte bil nå..

Mitt tips: Kjør den frem til neste EU, deretter kan du selge den som delebil :)
 

Endret av Skulebollen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...