Gå til innhold

BMW F30 320 xda [ noen bilder på siste side]

Anbefalte innlegg

Det høres kanskje litt dumt, men eg valgte å ikkje ha di sjølv. Eg syns ikkje orginal felger er noe særlig. Di er ikkje fine nok til å ha om sommaren, og for fine til vinter. Fekk i tilleg veldig veldig god pris på vinterhjul hos forhandlaren siden eg ikkje skulle ha disse.

Hver sin smak selvfølgelig (personlig liker jeg disse veldig godt), men rent kvalitetsmessig er de nok langt bedre enn felger fra GS, så da hadde jeg heller beholdt disse frem til jeg fant noe bedre. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver sin smak selvfølgelig (personlig liker jeg disse veldig godt), men rent kvalitetsmessig er de nok langt bedre enn felger fra GS, så da hadde jeg heller beholdt disse frem til jeg fant noe bedre. :)

Kvaliteten er nok mye bedre ja, men til vanlig kjøring så tror ikkje man merker forskjell. Surere viss dama låner bilen og kantkjøre org felg istedenfor gs:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var frontleppe, baklukespoiler, grøfte pærer og silver vision pærer bestilt! Henter sjølve bilen imåro!

Gjenstår å handle svart/hvite emblemer og senk, men usikker på hva senk eg skal velge! 30/30 eller 40/40? Husk at bilen er xdrive og litt høgaren enn org samt at hjula er 8.5x19 et35 forran og 9.5x19 et42+3mm adaptere bak så vil heller ikkje at det subber

Lenke til kommentar
Del på andre sider

xDrive er vel 1cm høyere med m understellet enn hva den vanlige er, men er usikker på hvordan de regner ut hvor mye man senker, altså om det er fra den allerede senkede høyden eller fra der xDriven er nå, og om 30/30 senk på en vanlig tilsvarer 40/40 på en xDrive

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har H&R fjører på min og er veldig fornøyd med de! Grei pris og bilen blir veldig god å kjøre etter. Kunne vært 10mm lavere fremme eneste. Husk at xdrive ikke liker mye senk godt, sliter visstnok på drivakslingene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags frontleppe har du bestilt, og hvor bestilte du xenon-match(?) grøftelys fra? :)

Jeg vil absolutt anbefale å gå for justerbare coilovers, spesielt siden du ikke(?) har adaptivt understell. Iallefall hvis du har tenkt å kjøre med litt aggressive hjul! :)

Endret av Torek
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frontleppe bakluke spoiler samt grøftelys fra GS. Di hadde ikkje frontleppo på lager i Bergen, så får bare med meg bakluke spoiler og pærer heim imåro.

Annet alternativ for pærer er Hoen. M3Turbo1000 har di på sin f31 328.

Coilovers koster en del da, og hadde håpt på senk snart. Fekk pris på 253dollar for 30/30 H&R fjærer med frakt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...