Thundercoil Skrevet Mai 14, 2015 Share Skrevet Mai 14, 2015 Post bildene dine her. Kan begynne med mine. Dessverre dårlig kamera, dårlig tid og dårlig med plass. Haha. Vanskelig å ta bilder uten folk foran bilene Men det er nå noe å se på! -Roger- og bimmerR reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Mai 14, 2015 Share Skrevet Mai 14, 2015 Jeg som sto parkert ved siden av deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Mai 14, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2015 Haha. Såpass, ja! Sorry for at jeg invaderte familielivet ditt med bildetaking, før dere var gått helt ut Jeg tror jeg kjente igjen 2-3 biler på hele treffet, men så ikke noen tydelige eiere. Lette etter Andreaskarm f.eks. Traff bare allerede kjente tryner, så ble ikke så mye preiking. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EAustevoll Skrevet Mai 14, 2015 Share Skrevet Mai 14, 2015 Flotte bilder. Var et ganske bredt og fint spekter innenfor Bmw( og andre merker) i år også. Stod en fin samling med biler i 1.etg av parkeringsanlegget også, vet ikke om du har bilder derfra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Mai 14, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2015 Gikk til helvete med de bildene hadde blits osv, men var veldig mørke. Holdt ikke å justere eksponeringen. De fleste vennene mine sto der, samt min fetter sin E92 M3. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EAustevoll Skrevet Mai 14, 2015 Share Skrevet Mai 14, 2015 Gikk til helvete med de bildene hadde blits osv, men var veldig mørke. Holdt ikke å justere eksponeringen. De fleste vennene mine sto der, samt min fetter sin E92 M3. Hehe sånn skjer. Hadde en del kamerater som stod der nede jeg også. Noen e46 m3er, e39 m5 og e60 m5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Mai 14, 2015 Share Skrevet Mai 14, 2015 Haha. Såpass, ja! Sorry for at jeg invaderte familielivet ditt med bildetaking, før dere var gått helt ut Jeg tror jeg kjente igjen 2-3 biler på hele treffet, men så ikke noen tydelige eiere. Lette etter Andreaskarm f.eks. Traff bare allerede kjente tryner, så ble ikke så mye preiking. Ikke noe problem. Jeg visste bare det var thundercoil sin bil. Jeg visste ikke at det var deg når du tok bildene heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Mai 14, 2015 Share Skrevet Mai 14, 2015 Se her ja. Jeg stod nede med bmwccn. Så du bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Mai 14, 2015 Share Skrevet Mai 14, 2015 Var å kikka på din bil, flott sak. Synd med flassingen på felgene da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Mai 14, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2015 Fant ikke din, nei Ja, de felgene må fikses. Har så vidt brukt de. Men takker Er faktisk første treffet jeg har deltatt på. Er alltid noe jeg er flau over (rust, lakkflass e.l.) Men i år tenkte jeg "fuck it" Men det var ikke så høy standard som jeg så for meg Roger: Ja, jeg føk rundt, mye på et kne. Hadde sort hettegenser, halvlangt sort hår, blå jeans og blå t-skjorte. Speilrefleks. Stod med damen (langt rødt hår) Vi sto der når du parkerte og til du gikk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Mai 14, 2015 Share Skrevet Mai 14, 2015 Ok. Nei stod med de andre 1 seriene i øag med bmwcnn i første etasje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Mai 14, 2015 Share Skrevet Mai 14, 2015 Kjenner igjen en del av bilene fra E34 Norge gruppen på Facebook Ser ut som det var mye fint der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Mai 14, 2015 Share Skrevet Mai 14, 2015 Thundercoil: joda. Jeg såg deg, men visste ikke at det var deg på det tidspunktet skjønte etterpå når jeg så bildene her at det måtte være deg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Mai 14, 2015 Share Skrevet Mai 14, 2015 TØFF den gamle 525'n! =D -Roger- reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John90 Skrevet Mai 14, 2015 Share Skrevet Mai 14, 2015 Synd og være på jobb idag. Hadde jo hatt noen bmw'er og bidratt e34 gruppen med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå