Fahad Skrevet Mai 15, 2015 Share Skrevet Mai 15, 2015 Så bra ut den der da! Husk å prute litt de gir som regel 15 eller 20% rabatt veldig lett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Mai 15, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2015 Så bra ut den der da! Husk å prute litt de gir som regel 15 eller 20% rabatt veldig lett Sender man dem en privat melding da eller?? Haha har aldri pruta på ebay Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Mai 15, 2015 Share Skrevet Mai 15, 2015 Ja, bare be om rabatt så sender de deg et tilbud på paypal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Mai 15, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2015 Ja, bare be om rabatt så sender de deg et tilbud på paypal Ohh.! Takk for tipset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wrnr1 Skrevet Mai 15, 2015 Share Skrevet Mai 15, 2015 Ohh.! Takk for tipset Jeg kan bekrefte dette Bimmer fan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Mai 15, 2015 Share Skrevet Mai 15, 2015 Gratulerer med flott bil. Mener å ha sett bilen Lillestrøm ikke altfor lenge siden. xDrive er helt rått på vinteren, har kjørt mye E91 med xDrive på vinteren. Bare å glede seg til snøen kommer igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Mai 15, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2015 Gratulerer med flott bil. Mener å ha sett bilen Lillestrøm ikke altfor lenge siden. xDrive er helt rått på vinteren, har kjørt mye E91 med xDrive på vinteren. Bare å glede seg til snøen kommer igjen Takk for det ahj!! Jeg spotta også bilen din utenfor "mækkærn" på Kjeller her om dagen Gleder meg som en unge til snø ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Mai 16, 2015 Share Skrevet Mai 16, 2015 Takk for det ahj!! Jeg spotta også bilen din utenfor "mækkærn" på Kjeller her om dagen Gleder meg som en unge til snø ja Du får bare hilse på neste gang. Hvis jeg kjører er det bare å blinke å tute så stopper jeg som regel Bimmer fan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 16, 2015 Share Skrevet Mai 16, 2015 se her ja! Bimmer fan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Mai 16, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2015 se her ja! Ja! Nå går jeg bare å venter på div. hentelapper i postkassa wrnr1 og Freakshow reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grastolifts Skrevet Mai 20, 2015 Share Skrevet Mai 20, 2015 Utroolig fin bil! Vi andre venter på hentelappene i postkassa di vi også, hehe wrnr1 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Mai 20, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2015 Utroolig fin bil! Vi andre venter på hentelappene i postkassa di vi også, hehe Takk for det Haha ja er nok ikke alene om akkurat DET! wrnr1 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Mai 23, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2015 Endelig lå det noen hentelapper i postkassa Ble veldig fornøyd. Kommer flere bilder utpå kvelden i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 23, 2015 Share Skrevet Mai 23, 2015 Jeg kan bekrefte dette [emoji1] Spesielt om ting koster 250 kr, så kan du spørre om å få det for 199 kr for å unngå toll Gjorde dette både på grillen og klima ;D Vel, nå er jo grensen 350,- inkl. frakt da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 23, 2015 Share Skrevet Mai 23, 2015 Ble riktig så bra med spoileren! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå