Fahad Skrevet Juni 7, 2015 Share Skrevet Juni 7, 2015 WOW, ble bra det der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Juni 7, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2015 WOW, ble bra det der! Takk for det Fornøyd selv! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wrnr1 Skrevet Juni 7, 2015 Share Skrevet Juni 7, 2015 Ble knallbra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Juni 8, 2015 Share Skrevet Juni 8, 2015 Neinei, slutt å friste meg sånn. Det ble veldig bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusSteffensen Skrevet Juni 8, 2015 Share Skrevet Juni 8, 2015 ble veldig bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 8, 2015 Share Skrevet Juni 8, 2015 Gjorde seg det, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vaskemaskin Skrevet Juni 8, 2015 Share Skrevet Juni 8, 2015 Veldig fin e90 du har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grastolifts Skrevet Juni 8, 2015 Share Skrevet Juni 8, 2015 Veldig bra! Kom og fiks for meg og da! Jeg klarte ikke å legge så pent, haha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Juni 10, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2015 Takk for hyggelige tilbakemeldinger Fikk en pakke i dag også Ekte carbon. Trur det blir end bedre etter å ha fått de lakkert i bilens farge Grastolifts reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wrnr1 Skrevet Juni 10, 2015 Share Skrevet Juni 10, 2015 De var jo perfekte Tror nesten jeg ville latt være å lakkere de jeg, når du først har kjøpt ekte Carbon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vaskemaskin Skrevet Juni 10, 2015 Share Skrevet Juni 10, 2015 Ikke dumt med splittere! Fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 10, 2015 Share Skrevet Juni 10, 2015 Behold de slik de er. ...så kan du heller lakkere de etter at de har fått smake en fortauskant eller to. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Juni 10, 2015 Share Skrevet Juni 10, 2015 Hadde latt de være slik jeg også så perfekt ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Juni 10, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2015 Hmmm... med så mange positive tilbakemeldinger på å beholde de i karbon må jeg nok en liten tur i tenkeboksen Er bare satt på (ikke festa) på bildene så åpninger og tilpassing er ikke 100 der! Da skal jeg prøve å få kjøpt dobbelsidig teip å montert de skikkelig i morgen! Kan godt være at carbon vokser mer og mer "på" meg Grastolifts reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grastolifts Skrevet Juni 10, 2015 Share Skrevet Juni 10, 2015 Synes du absolutt skal vurdere forslaget til awt over her. De passet utrolig godt til bilen slik de er nå Skulle de bli stygge etter en stund kan du jo evnt lakke de i samme farge som bilen, men det ser absolutt ikke feil ut med carbon Bimmer fan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå