Bimmer fan Skrevet Juni 23, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2015 Tok en shine av bilen i dag Brukte mye forskjellig men autoglym til polish og Collinite 476s som voks da denne er veldig god! Larsa97 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wrnr1 Skrevet Juni 23, 2015 Share Skrevet Juni 23, 2015 Jeg jobbet som bilvasker for et par år siden og da brukte vi kun Autoglym på glass og interiør! Fantastiske produkter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Juni 23, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2015 Jeg jobbet som bilvasker for et par år siden og da brukte vi kun Autoglym på glass og interiør! Fantastiske produkter Har kun positive meninger om autoglym ja ! wrnr1 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 23, 2015 Share Skrevet Juni 23, 2015 Nice! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Juni 23, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2015 Nice! Takk Deilig å ha gatas blankeste bil i tillegg til at det er en herlig følelese når vann og møkk bare preller av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 23, 2015 Share Skrevet Juni 23, 2015 Ja, det vil jeg tro! Gleder meg til å ta meg råd til et skikkelig bilpleiesett selv Bimmer fan og Freakshow reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Juni 24, 2015 Share Skrevet Juni 24, 2015 Har kun positive meninger om autoglym ja ! Men den autoglymen der fjerner ikke ripene, den bare fyller dem igjen. Sånn at du vet det Bimmer fan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Juli 3, 2015 Share Skrevet Juli 3, 2015 Fikk ikke sagt hei igår, men gøy å se bilen live! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Juli 5, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2015 Fikk ikke sagt hei igår, men gøy å se bilen live! Hehe, jo takk for det Hadde ikke allverden av tid dennekvelden så ble ett kort oppmøte på meg M5`din så jo også knall ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet August 4, 2015 Share Skrevet August 4, 2015 Hvordan ble bilen etter flushing av kassa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet August 5, 2015 Forfatter Share Skrevet August 5, 2015 Hvordan ble bilen etter flushing av kassa? For å være helt ærlig merket jeg ikke store forskjellen.... men fikk høre fra mekanikeren at bilen var jævlig strøken så det var morro Girer jo bra da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Havardekul Skrevet August 13, 2015 Share Skrevet August 13, 2015 Heisann. Flott bil du har Hvor kjøpte du LED pærene til ryggelyset? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet August 14, 2015 Forfatter Share Skrevet August 14, 2015 Heisann. Flott bil du har Hvor kjøpte du LED pærene til ryggelyset? Hei og takk for det kjøpte disse: http://www.ebay.com/itm/Bright-White-T15-W16W-50W-CREE-LED-Reverse-Backup-Clearance-Light-Wedge-Bulb-/261706426994?hash=item3ceeeb2a72&vxp=mtr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vaskemaskin Skrevet August 15, 2015 Share Skrevet August 15, 2015 Strøken E90 du har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet August 16, 2015 Forfatter Share Skrevet August 16, 2015 Hadde ett uhell i helga kjørte i ca 120-130 på motorveien så plutselig begynte jeg å høre turboen veldig godt.... Max 1 minutt senere døde bilen helt og jeg kunne ikke kjøre forter enn 90km/t.. Skjedde ikke noe da jeg ga gass+ at det røyk noe jævlig bak bilen Bilen er ble fraktet av naf til bilia skøyen så får jeg sikkert mer info i løpt av morgendagen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå