MarcusSteffensen Skrevet November 30, 2015 Forfatter Share Skrevet November 30, 2015 den blir nok gunmetal grey Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusSteffensen Skrevet Desember 3, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2015 Planer til sesongen! - lakkere diffuser blank grå - lakkere frontfanger (bulk og steinsprut) - nye felger (ikke bestemt 18eller19) - justerbare topplager - senkeskåler danskiii, williamwiers, santho96 og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusSteffensen Skrevet Desember 6, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2015 (endret) Diffuser tatt av for lakkering. litt usikker på hvilken grå jeg skal velge K-sport justerbare topplager bestilt usikker på hvor mye jeg har råd til å legge i felger... Og to dårlige bilder av en trist, skitten og dårlig vinterbil.... Endret Desember 6, 2015 av MarcusDS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
santho96 Skrevet Desember 7, 2015 Share Skrevet Desember 7, 2015 Usikker på hva jeg tenker angående å lakkere diffusoren, men er spent på hvordan det blir ! Bestilte du K-sport topplagerene som er universale med ulike hylser ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Desember 7, 2015 Share Skrevet Desember 7, 2015 Svart bil å gullfelger så gull ut MarcusSteffensen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusSteffensen Skrevet Desember 7, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2015 (endret) Usikker på hva jeg tenker angående å lakkere diffusoren, men er spent på hvordan det blir ! Bestilte du K-sport topplagerene som er universale med ulike hylser ? universale leveres uten hylser Endret Desember 7, 2015 av MarcusDS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusSteffensen Skrevet Desember 8, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2015 (endret) Fått på grunning og lakk på diffuseren klarlakk i morgen. også tatt av den slitne plastidippen på listene utvendig. skal lakkeres blank. også gjort bilen klar til polering fikk også k-sport topplagerene i dag! Endret Desember 8, 2015 av MarcusDS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusSteffensen Skrevet Desember 11, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2015 (endret) . Endret September 18, 2019 av MarcusSteffensen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Desember 12, 2015 Share Skrevet Desember 12, 2015 Ødelagte kjøreegenskaper var min første tanke... syns det virker litt sketchy jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Desember 12, 2015 Share Skrevet Desember 12, 2015 Overrasket over at du faktisk tør å spørre om dette på en 2010 mod BMW.(!) Evenol og santho96 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Desember 12, 2015 Share Skrevet Desember 12, 2015 hvor jalla er dette? eller funker det faktisk?Nei fy!Sendt fra Z5 Premium, uvant, skriveleif forekommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tollefsen Skrevet Desember 12, 2015 Share Skrevet Desember 12, 2015 Tror du bare skal legge det forsiktig ifra deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusSteffensen Skrevet Desember 12, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2015 Hahaha var det jeg trodde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusSteffensen Skrevet Desember 12, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2015 diffuseren ble litt mørkere enn originalt jeg synes det ble veldig bra! Turbo-HF, danskiii og Tollefsen reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Desember 12, 2015 Share Skrevet Desember 12, 2015 Niiice, pent med den i blank MarcusSteffensen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå