Walkabout Skrevet Juni 3, 2015 Share Skrevet Juni 3, 2015 Spiller musikk fra iPod i min F11 2011. I starten brukte jeg bare en USB-kabel fra Apple og da kom alltid albumcover opp på navigasjonsskjermen, men da iPoden ikke alltid koblet seg til bilen så kjøpte jeg en original Y-kabel fra BMW for avspilling. Så nå kobler det seg alltid opp, men nå kommer det aldri opp noen albumbilder lengre... Noen som vet hva dette kan skyldes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 3, 2015 Share Skrevet Juni 3, 2015 Er dette musikk lagret på iPoden eller via Spotify? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Juni 3, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2015 (endret) Det er musikk lagret på iPod, så har lagret alle albumcovere. iPoden er relativt gammel, er nok fra 2008 tipper jeg, så hadde ikke blitt overrasket om det ikke virket å overføre albumgrafikk i det hele tatt, men når det funket med vanlig USB-kabel så må det jo gå med BMW sin Y-kabel også. Dette med integrert Spotify-avspilling får jeg heller ikke til, men har kanskje ikke det ekstrautstyret som trengs... Så får ikke opp noe albumcover når jeg spiller av Spotify via blåtann heller. Endret Juni 3, 2015 av Walkabout Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 3, 2015 Share Skrevet Juni 3, 2015 Du trenger BMW Apps for å ha Spotify-integrering. Om du ikke har dette er det flere som tilbyr å ettermontere dette. Kjennern fikk vel dette gjort på sin 640i. Albumart støttes ikke via bluetooth-avspilling, men hvorfor det ikke fungerer med Y-kabelen har jeg ikke noe godt svar på igrunn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Juni 3, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2015 Allright, nei integrert Spotify har jeg ikke så bruk for foreløpig, da jeg benytter det så sjeldent. Går stort sett i country i bilen, det har jeg på iPoden Men sikkert greit å få ordnet på sikt dersom strømmetjenestene får bedre musikk (og raskere etter utgivelse) samt lettere kan integreres og blir mer funksjonelt også å benytte i bilen. Jeg får teste Y-kabelen min i en annen bil og se om samme problemet dukker opp der også. Kan hende det rett og slett er noe galt med kabelen jeg har fått. Er det andre her som kan bekrefte at de får opp albumgrafikk ved bruk av Y-kabel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Juni 4, 2015 Share Skrevet Juni 4, 2015 Har du prøvd å ha musikken på USB-minnepinne eller lagret på bilens harddisk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Juni 4, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2015 Nei, det har jeg ikke prøvd, men kan gi det et forsøk Hvordan lagrer man musikken på bilens harddisk, og eventuelt hvor stor er plassen der? Må nok i så fall ha en ganske kraftig USB-minnepinne også, ligger rundt 4500 sanger inne på iPod eller rett under 40 GB med musikk mener jeg å huske. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juni 4, 2015 Share Skrevet Juni 4, 2015 Det er 80gb harddisk på CIC (brukes for kartdata og musikk). Ikke at det hjelper deg så fryktelig mye nå, men ring meg når du er tilbake i Oslo med bilen, så koder vi Apps og den biten der slik at du kan bruke original ladekabel og Spotiy integrert. Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Juni 4, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2015 Supert Lasse, skal prøve å dra med meg bilen innover neste gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Juni 4, 2015 Share Skrevet Juni 4, 2015 Nei, det har jeg ikke prøvd, men kan gi det et forsøk Hvordan lagrer man musikken på bilens harddisk, og eventuelt hvor stor er plassen der? Må nok i så fall ha en ganske kraftig USB-minnepinne også, ligger rundt 4500 sanger inne på iPod eller rett under 40 GB med musikk mener jeg å huske. Jeg har NBT navi, og mener jeg har ca 20GB til musikk. Kan kopiere fra USB og direkte fra CD. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 4, 2015 Share Skrevet Juni 4, 2015 CIC har 10-12gb tilgjengelig til musikk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå