Gå til innhold

Landstreff 2015 BMW Car Club Norway, Sandefjord 12.-14.juni

Dr_S
 Share

Anbefalte innlegg

Iår blir BMWCCN sitt Landstreff lagt til flotte Sandefjord, rett ved Scandic hotellet ved Badeparken.

Treffet begynner fredag 12.juni kl 12.00 og holder det gående hele helgen til vi runder av på søndag kl. 12.00.

Det blir bilutstilling i parken og vi får også noen M-godbiter på besøk fra BMW Norge og Bilia.

Utstilte biler vil bli premiert innenfor sine respektive klasser, samt den gjeve Peoples Choice.

Dette er et sosialt treff hvor vi bruker Scandic som samlingsplass på kvelden og som overnattingssted.

Lørdag blir det arrangert autoslalom litt utenfor Sandefjord og det blir også lagt opp til en felles kjøretur i god BMW-ånd til vakre Tjøme utenfor Tønsberg.

Fellesmiddag på kvelden på hotellet for de som ønsker dette.

Utlodning av mange flotte premier fra våre samarbeidspartnere.

Gratis inngang og utstilling.

https://www.facebook.com/events/455836441245794/

Vel møtt!

Mvh

Styret i BMWCCN Vestfold

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til en sosial helg med masse BMW :) Faktisk mitt første offisielle nasjonale BMWCCN-treff som ikke er banerelatert :P

Faktisk mitt første treff uten banekjøring også :), Håper på bra vær og masse folk! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg spør igjen : Er det bare å ta turen innom eller må man være medlem og melde seg på ?

Men om du skal være med på noe av det som står på programmet, så må du være medlem :)

Endret av West320ci
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men om du skal være med på noe av det som står på programmet, så må du være medlem :)

Dette stemmer ikke, det er ikke noe krav om at man må være medlem for å delta på Landstreffet. Men forhåpentligvis setter man så stor pris på opplevelsen at man melder seg inn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det utstilling på lørdag og? er jo tre timer mellom middag og ankomsten tilbake til hotellet. 

og hva er egentlig autoslalom? :P

Hei. Det er utstilling både fredag og lørdag, men det er på lørdag kveld pokalene deles ut når juryen har fått kåret vinnerne.

Autoslalom er kjeglekjøring. Dette vil foregå på lukket område på Borgeskogen i Stokke, og det vil her også bli satt opp utstyr for tidtagning av kjøringen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...