awt Skrevet Juni 11, 2015 Share Skrevet Juni 11, 2015 Ja, det er det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Are Barstad Skrevet Juni 11, 2015 Share Skrevet Juni 11, 2015 Snap in adapteren har jo bare lightning plugg - samme som den hvite kabelen. Sløvt at BMW har koblet slik at man må ha adapter for å streame video. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet Juni 11, 2015 Share Skrevet Juni 11, 2015 Dette hadde jo også vært supert i min E60, men er ganske sikker på en Snap-in vill jeg ikke kunne spille musikk og styre den via iPhonen vel? Beste er vel da Combox med BT. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 11, 2015 Share Skrevet Juni 11, 2015 Som Saltkjelen skrev så er det bilens utsyr som avgjør hvilke funksjoner man får. Selve adapteren er i praksis kun en mobilholder, og har ingen funksjon i seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Makky123 Skrevet Juni 14, 2015 Share Skrevet Juni 14, 2015 Mener jeg har lest at det er kun iPhone 4 med Snap in som støtter video streaming. Stemmer dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Are Barstad Skrevet Juni 16, 2015 Share Skrevet Juni 16, 2015 Her finner dere info om hvilke mobiler som supporterer streaming av video. iPhone 6 gjør det ikke ser jeg. Du kan taste inn VIN koden for å se hvordan det passer for din bil. http://www.bmw.co.uk/en/topics/owners/mobile-devices/compatibility.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå