Gå til innhold

E61 hifi-spørsmål vedr. utstyr

Mariuse34
 Share

Anbefalte innlegg

Hallo! 

Jeg er i prosess med å kjøpe meg en E61. Har kommet over en veldig fin prefacelift 07-modell til en bra pris. Bilen er ekstremt godt utstyrt, med softclose på alle dører, panoramatak, M-sport, el sportsseter, stor navi osv osv. Men jeg sjekket utstyrslisten og den har ikke 676 eller 677 Hifi-pakken. Men ifølge eier har bilen subwoofer under setene og han hadde vært av oppfattelse av at bilen hadde Hifi på utstyret. 

Har standardanlegget på E61 subwoofer under setet? Hvor hazze (og dyrt) er det å oppgradere lyden i bilen hvis den ikke har mer enn standard? Bilen ellers er veldig riktig med tanke på fargekombo, utstyr, km og pris. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min er 676 og er oppgradert for ca 20k av en lydbutikk. Det høres ikke langt unna eller like bra som 677.

Det er jo litt arbeid med det, absolutt. Men er man nevenyttig så er det vel sånn passelig kurant.

Endret av Otis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer helt an på hvor flink du er til å finne deler og kompetansen til å koble opp sånne ting. Jeg og SweetBMW har montert litt forskjellige i disse bilene, og kan utføre dette for deg om ønskelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt å vite. JEg koblet opp en Blaupunkt TH475 og nye høyttalere og kabler i E39`en min, men om prisen er rett er jeg helt klart motivert til å la noen andre gjøre det :) 

Uansett, nå kan det se ut som bilen glipper da jeg ikke rekker å komme meg dit den står før den blir solgt. Men E61 blir det uansett, så siste ord i denne tråden er ikke sagt :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...