Bæver Skrevet Juni 8, 2015 Skrevet Juni 8, 2015 Hei! Noen her med erfaring på å koble opp blinklysa foran på E60/61 så de lyser konstant Orange? Ikke som 21W men som 5W "glødelys". Så en hvit E61 i Trondheim med dette og det var ganske tøft! Hvordan kan dette gjører på en E61?
awt Skrevet Juni 8, 2015 Skrevet Juni 8, 2015 Vil anbefale deg å få dette kodet fremfor å benytte slike "jallaløsninger". quandt1960 reagerte på dette 1
Otis Skrevet Juni 8, 2015 Skrevet Juni 8, 2015 Jeg har lett inne på LCM på en annen E61, og forsøkte en del innstillinger, uten å få dette til. Vet du spesifikt hva som må endres, awt?
awt Skrevet Juni 8, 2015 Skrevet Juni 8, 2015 Dessverre. Jeg antok bare det var like lett som på e9x og e8x, så det må det sjekkes litt opp i. Edit: muligens dette: DRL_TFL_BLK_V_GED settes til aktiv. PWM_SIDEMARKER_BLK_V endres fra wert_01 til wert_02 (svakt lys) eller wert_03 (sterkt lys). Dette er med LCM2 og xenon-lys.
quandt1960 Skrevet Juni 8, 2015 Skrevet Juni 8, 2015 (endret) Som awt skriver, du bør kode det. ikke finn på jalla løsninger. Kan gi deg mer problemer enn gleder. På min E9X er det med BMW Carly: FRM: Daytime running lights – front turn signals ACTIVE FRM: Daytime running lights – sidemarker ACTIVE (bruker ikke denne, kun førstnevnte) FRM: Foot Room Module, rimelig likt som E6X Du kan da og sette intensiteten på lyset: FRM: Sidemarker (US) brightness off very low Hele listen for BMW Carly finner du her: http://support.mycarly.com/knowledge-base/code-bmw-what-is-possible/ Forskjellen mellom BMW kodeutstyr er bare liten forandring på navnet til funksjonsblokkene. low rather low medium rather high high very high Endret Juni 8, 2015 av FJPopp
Reef89 Skrevet Juni 8, 2015 Skrevet Juni 8, 2015 (endret) Og med mobil appen er dette ufattelig enkelt. Og man kan justere lysstyrke osv. ....Som nevnt over som postet rett før meg Endret Juni 8, 2015 av Reef89 quandt1960 reagerte på dette 1
Otis Skrevet Juni 8, 2015 Skrevet Juni 8, 2015 Men da kan jo jeg gjøre det for Bæver da Vi bor jo i samme by tilogmed! Skal bare se om jeg får det til på min først.
Bæver Skrevet Juni 10, 2015 Forfatter Skrevet Juni 10, 2015 Takk for tips alle sammen. Jeg ville satt pris på bistand ifm koding. Jeg kan ingenting om dette. Otis; kjempe om du gidder å hjelpe meg:)
Otis Skrevet Juni 10, 2015 Skrevet Juni 10, 2015 Dessverre. Jeg antok bare det var like lett som på e9x og e8x, så det må det sjekkes litt opp i. Edit: muligens dette: DRL_TFL_BLK_V_GED settes til aktiv. PWM_SIDEMARKER_BLK_V endres fra wert_01 til wert_02 (svakt lys) eller wert_03 (sterkt lys). Dette er med LCM2 og xenon-lys. Jeg aktiverte den øverste drl _tfl, til aktiv.Ingenting. Fant dog ikke den andre verdien i lma. Kan jeg bare legge den til?
awt Skrevet Juni 10, 2015 Skrevet Juni 10, 2015 Jeg tror ikke jeg ville lagt den inn. Tviler igrunn på det går også. Skal prøve å få sjekket på min bil.
Otis Skrevet Juni 16, 2015 Skrevet Juni 16, 2015 Jeg forsøkte det AWT skrev, uten hell. Jeg ikke fant PWM_SIDEMARKER_BLK_V. AWT skulle sjekke mer på sin bil, men han er vel på jobb, så da har ikke jeg sjekket noe mer selv heller.
Otis Skrevet Juni 16, 2015 Skrevet Juni 16, 2015 Ved nærmere undersøkelse av min LMA så finner jeg begge referansene, så mulig jeg må forsøke på nytt på min egen da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå