Are Barstad Skrevet Juni 10, 2015 Share Skrevet Juni 10, 2015 (endret) Da venter jeg bare å bli oppringt av Bilia om å hente den Carbon sort, sort dakota skinn, Shadow line, Nav pro, advantage, msport, comfort, panorama tak, driver assistant pluss, speed limit info osv. Skal også bytte grillen til høyglans sort. Gleder meg som en unge. Endret Juni 10, 2015 av AreBar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Juni 10, 2015 Share Skrevet Juni 10, 2015 Gratulerer med en herlig bil carbonsort er en veldig fin farge har den selv Are Barstad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juni 10, 2015 Share Skrevet Juni 10, 2015 Gratulerer med virkelig flott bil Bare å se fram til mange fine turer fremover, deilig med helt ny bil. Are Barstad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Are Barstad Skrevet Juni 10, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2015 Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Juni 10, 2015 Share Skrevet Juni 10, 2015 Gratulerer med ny 5'er. Men er det ikke en måned for tidlig for 2016 modellen? Are Barstad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Are Barstad Skrevet Juni 10, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2015 (endret) Det vet jeg ikke så mye om selv. Men ser på VIN at prod dato på denne var 21.5 og i følge Bilia har jeg kjøpt 2016 modell. Trodde modellen skulle komme fram av VIN, men det ser ikke slik ut: WBA5L5108FG088463 2015 og 2016 er vel uansett helt like. Så usikker på hva/når de kan kalle den 2016. Endret Juni 10, 2015 av AreBar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Are Barstad Skrevet Juni 10, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2015 Jeg sjekket nå hvordan man dekoder VIN nummere. Og den 10 karakteren skal være årsmodell. Tror F betyr 2015. Så da vet jeg ikke hva Bilia prater om... Syntes otgså det var ganske tidlig. Men det er uansett greit for min del Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Juni 10, 2015 Share Skrevet Juni 10, 2015 (endret) Gratulerer! Er nok en 2015-modell dette ja, men det har jo ingenting å si, ettersom de er helt like som 2016 Når det gjelder å bytte grill, så ta en titt på den sorte LCI M5 Performance-grillen, den har doble riller og den "3D-effekten" med en liten knekk som de nye grillene har. Den vanlige Performance-grillen er lik både på pre-LCI og LCI Eventuelt kan du bare lakkere den grillen du allerede har i sort høyglans, det hadde nok blitt pent, da den er litt mer "moderne" enn den ordinære sorte Performance-grillen. Endret Juni 10, 2015 av Walkabout Are Barstad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Are Barstad Skrevet Juni 10, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2015 (endret) Jeg har sikkert bare misforstått. Er ganske sikker på at selger hos Bilia vet hvilke modeller de selger Jeg så også på en 2-serie gran tourer til min kone. Mulig det var snakk om å betsille 2016 modell der. Takk for info om grill! Visste ikke om den. Endret Juni 10, 2015 av AreBar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Makky123 Skrevet Juni 10, 2015 Share Skrevet Juni 10, 2015 Grattis med ny bil Are Barstad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå