Gå til innhold

Gabz' daily E36 | Solgt!


Gabz
 Share

Anbefalte innlegg

Ja, men er vel ganske viktig å bytte ut når man først har ut demperne? Er ikke verdens undergang, er bare at det koster mer enn forventet på en bil jeg ikke skulle bruke mye på, og at det kanskje tar mer tid å ta meg råd.. Jeg trenger virkelig en bedre betalt jobb :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja er jo ganske greit når du først har det av! :P selv om det er en ganske simpel jobb på disse bilene og bytta da! :D
den gamle diesel e39´n hadde vel vært veldig strøken nå med pengene du har brukt på denne? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, njaa, har faktisk ikke brukt så veldig mye på den her. Inkludert bilen selv og omregistrering har jeg brukt litt over 15 lapper hittil. Er da ikke så ille det! Basskassa og forsterkeren står jo for rundt 3000 av det, noe jeg kan ta ut av bilen før eventuelt salg, så får jo fint igjen penga jeg har lagt i den så langt :) Kommer sikkert til å bruke mer enn jeg får igjen, men det gjør man jo som regel.

 

Og som sagt så er jo dette en bil som kommer til å vare lengre enn TDS'n, selv om jeg ikke nødvendigvis har den veldig lenge. E39'en hadde jo rust i bøtter og spann, og hadde gått ganske langt. Denne har jo fortsatt under 200k på telleren og triller nok noen år til :) Men skal også sies at jeg snart må ha meg E34 eller E39 igjen, da 5-serie-savnet er stort.. :roll: Derfor jeg er litt usikker på om jeg skal gidde å legge så masse penger i den på senk osv, eller å sette det av til sparing slik at jeg heller kan senke og ordne neste bil, og for en gangs skyld HA DEN EN STUND :lol: Blir jo fort en del tusenlapper på senking her. Hvis jeg bytter fanger og framskjermer, lakkerer, bytter starteren og ordner vinduene, så kan jeg jo selge denne med fortjeneste og kjøpe meg noe annet som jeg er mer sikker på. Hmm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, har ventet litt for lenge på det nå, ja. Er bare så dumt at de fine E34'ene skal ha så jævla mye penger, mens E39 kryr det av.. Derfor jeg hovedsakelig har tenkt på E39, også heller spare til en strøken TDS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde noe nytt i stad, la gul lyktefilm på tåkelysene. Synes faktisk det ser fett ut! Mange biler dette blir harry på, men på E36 synes jeg faktisk det ser bra ut. Hva synes dere?

 

Før og etter:

 

post-80101-0-87164700-1436878677_thumb.j

 

post-80101-0-03564200-1436878730_thumb.j

 

post-80101-0-37302100-1436878787_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...