Gabz Skrevet Juli 14, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2015 Njaa, usikker på om jeg liker gule parklys/langlys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juli 14, 2015 Share Skrevet Juli 14, 2015 bare google it og se på det og tygg på det! lover deg det! får en mere komplett front! ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clutch Skrevet Juli 14, 2015 Share Skrevet Juli 14, 2015 jeg kjørte med gulfilm på hovedlyktene og grøftelysa en periode og det ble mye gult lys. Så skaffe jeg meg oransje blinklys og da måtte filmen på hovedlysa bort, ettersom det ikke så pent ut. slik så det ut på min med gule grøftelys, oransje blinkers og vanlig pærer (bare å fjerne bilde, hvis du ikke vil ha det her, gabz) men gulfilm på innsiden av lykteglasset og rett på lyktene. WilliamW kjørte vel det på sin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 14, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2015 Hmm.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Juli 15, 2015 Share Skrevet Juli 15, 2015 Hadde gul på tåkelys og parklys/langlys en liten periode Ser ikke så gale ut Si visst eg skal fjerne det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 15, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2015 Tror egentlig det blir for mye gult for meg. Har jo oransje blinkers og gule tåkelys, så liker egentlig kontrasten mellom tåkelys og parklys. Tror jeg dropper det, jeg Smak og behag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 15, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2015 Freakshow og hermanoo90 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juli 15, 2015 Share Skrevet Juli 15, 2015 Bare tull, nå er motoren din endelig innkjørt haha Freakshow og And-reas reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wrnr1 Skrevet Juli 15, 2015 Share Skrevet Juli 15, 2015 Elsker gule sideblinkers, men er nok ikke like stor fan av gul film på tåkelys når bilen er såpass lys :/ Men det er jo smak og behag Når det er sagt liker jeg planene og følger hyppig med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 15, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2015 Hyggelig å høre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusSteffensen Skrevet Juli 16, 2015 Share Skrevet Juli 16, 2015 Ikke fan av gul lyktefilm på tåkelys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torkild Skrevet Juli 16, 2015 Share Skrevet Juli 16, 2015 Utrolig artig progresjon Synes E36 er pene biler selv jeg, første jeg hadde av de var en "dyr" bil den gang jeg var 18 år ( 1999) Og til tross for "jalla-stempel" er det fremdeles en del av meg som har lyst på en. Titter på finn.no minst en gang pr uke i håp om å finne en 92-98 mod e36 325i/328 cupeSom ikke later til å være herja i filler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 16, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2015 Ja, er vanskelig å finne et eksemplar å kjøpe. Enten er de ihjelkjørt, eller dyre. Kjøpte egentlig bare denne fordi jeg fikk den grisebillig. Ga 9000, solgte felgene som fulge med for 4000, så jeg fikk essensielt bilen for 5000 Da var det ikke noe å nøle på når den er i ganske god stand og ikke har gått 200k engang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juli 16, 2015 Share Skrevet Juli 16, 2015 Men du gabz... det er vel ikke noe "stance" dette prosjektet ditt, når du ikke skal senke den vel? HenrikSolberg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 16, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2015 Gikk ikke helt etter planen, nei.. Prøver å finne noe brukt, så får se Stusser litt hver gang jeg ser trådtittelen selv, haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå