Gå til innhold

Gabz' daily E36 | Solgt!


Gabz
 Share

Anbefalte innlegg

Nei, jeg tror (og håper) at det er 60 foran. Men står 40-60 i papirene i den rekkefølgen, uten at det står foran eller bak. Så får bare krysse fingrene :lol: Bilen er en del høyere foran, så hadde vært veldig ulogisk å ha 40 foran og 60 bak..

Endret av Gabz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg avtalt levering av nye, brukte sommerhjul :P Dekka på mine er blitt ganske slitt nå. Ene bakhjulet har omtrent null mønster igjen, og framdekkene er skeivslitt (skal ta firehjulskontroll når senk er montert), så da var det mye billigere å kjøpe brukte hjul enn nye dekk på felger jeg ikke engang liker.

 

Originalfelger denne gangen, nemlig 17x8" Style 159 som kom originalt på E90. Var egentlig et tilfeldig valg, men tror de kan bli ganske kule. Kanskje lakke dem i en fet farge om jeg skal beholde dem en stund. Men ikke noe prioritet akkurat. Blir fornøyd så lenge jeg får trygge dekk igjen, jeg :lol: Skal være nesten-nye Michelin Primacy dekk på dem. 

 

Inspirasjon:

 

e4727e07ed29cb7d7e526b1323852180.png

 

72baa9c56dd5878ce0d8f88dcc9da4e3.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, blir nok litt hat/elsk-felger dette, ja :) Om jeg liker dem i virkeligheten og beholder dem en stund, går det jo an å lakkere i gunmetal-grey eller noe slikt. Jaja, får se. Først og fremst må selger holde avtalen sin, sånn at jeg får dem :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...