Daniel. Skrevet August 20, 2015 Share Skrevet August 20, 2015 40mm forran og 60mm bak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet August 20, 2015 Forfatter Share Skrevet August 20, 2015 (endret) Nei, jeg tror (og håper) at det er 60 foran. Men står 40-60 i papirene i den rekkefølgen, uten at det står foran eller bak. Så får bare krysse fingrene Bilen er en del høyere foran, så hadde vært veldig ulogisk å ha 40 foran og 60 bak.. Endret August 20, 2015 av Gabz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet August 20, 2015 Share Skrevet August 20, 2015 Haha ja, hadde vært litt gale om det var 60mm fremme. [emoji23] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[P-Man] Skrevet August 21, 2015 Share Skrevet August 21, 2015 Er det fangeren på denne som skal lakkeres? Da vil det holde med 1 boks tror jeg for du har så mye svarte lister. Fin bil forresten! Blir keen på en sedan e36 jeg nå Gleder meg til å se bilder med senk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet August 21, 2015 Forfatter Share Skrevet August 21, 2015 Åja, da er det verdt et forsøk! Takk for det! Du må gjerne kjøpe den av meg, haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[P-Man] Skrevet August 21, 2015 Share Skrevet August 21, 2015 Ja absolutt verdt et forsøk, men kjøp heller 1 kvalitetsboks, enn 2 på biltema! Og plastgrunningen må være bra ellers spruter det lakk ved første høytrykksvask Få på senk, så kan vi begynne å prate Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet August 21, 2015 Forfatter Share Skrevet August 21, 2015 Hehe, blir nok senk, lakk på fanger og nye framskjermer isåfall ja Noen spesiell anbefaling til grunning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[P-Man] Skrevet August 21, 2015 Share Skrevet August 21, 2015 Holder at du senker den for meg ass.... haha! Mener merket var Multona Plastheftgrunning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet August 21, 2015 Forfatter Share Skrevet August 21, 2015 Skal sjekke det ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet August 21, 2015 Share Skrevet August 21, 2015 Her var denne ja, var sikker på jeg følgte denne tråden fra før, men nå følger jeg ihvertfall! Sier meg enig her med den må ned fra styltene ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet August 21, 2015 Forfatter Share Skrevet August 21, 2015 Hehe, blir bra det ja Hyggelig at du følger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet August 25, 2015 Forfatter Share Skrevet August 25, 2015 Da har jeg avtalt levering av nye, brukte sommerhjul Dekka på mine er blitt ganske slitt nå. Ene bakhjulet har omtrent null mønster igjen, og framdekkene er skeivslitt (skal ta firehjulskontroll når senk er montert), så da var det mye billigere å kjøpe brukte hjul enn nye dekk på felger jeg ikke engang liker. Originalfelger denne gangen, nemlig 17x8" Style 159 som kom originalt på E90. Var egentlig et tilfeldig valg, men tror de kan bli ganske kule. Kanskje lakke dem i en fet farge om jeg skal beholde dem en stund. Men ikke noe prioritet akkurat. Blir fornøyd så lenge jeg får trygge dekk igjen, jeg Skal være nesten-nye Michelin Primacy dekk på dem. Inspirasjon: danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wrnr1 Skrevet August 25, 2015 Share Skrevet August 25, 2015 Må si jeg likte de felgene.. Aldri sett for meg at det kunne se så bra ut på E36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet August 25, 2015 Share Skrevet August 25, 2015 Ææææsj! Neida Ser ut som helt greie felger det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet August 25, 2015 Forfatter Share Skrevet August 25, 2015 Hehe, blir nok litt hat/elsk-felger dette, ja Om jeg liker dem i virkeligheten og beholder dem en stund, går det jo an å lakkere i gunmetal-grey eller noe slikt. Jaja, får se. Først og fremst må selger holde avtalen sin, sånn at jeg får dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå