Gabz Skrevet Oktober 3, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2015 Du skrev jo også at E36'en var et røverkjøp, så vet aldrig Takk for tilliten Neida. Men E36 hadde jeg ingen erfaring med, E39 kan jeg hvertfall litt bedre. Denne var overraskende bra! ja nå er vi spent her! får vi en smakebit nå eller? Njaaa, får vente til i morra Vil ta noen litt ordentlige bilder av den, da de i annonsen var ganske dårlige. Har instagram ja, men slettet den jeg hadde brukt lenge, så er fersk og med lite bilder. Brukernavn gzhh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Oktober 3, 2015 Share Skrevet Oktober 3, 2015 åja du er kjip nå ja! ja får legge deg til på insta! kanskje det popper opp noe morsomt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Oktober 3, 2015 Share Skrevet Oktober 3, 2015 Jeg vet hva det er! :O Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 3, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2015 Hehe, mulig det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Oktober 3, 2015 Share Skrevet Oktober 3, 2015 Jeg vet hva det er! :o Det er en BMW!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Oktober 3, 2015 Share Skrevet Oktober 3, 2015 Det er en BMW!!! Han har kjøpt seg gammel Mercedes W126 med 170hk i grønn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Oktober 3, 2015 Share Skrevet Oktober 3, 2015 Han har kjøpt seg gammel Mercedes W126 med 170hk i grønn Var vel ikke en Trabant da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 3, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2015 Snakker dere om? Har jo henta meg en nydelig, beige Multipla..? wrnr1 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Oktober 3, 2015 Share Skrevet Oktober 3, 2015 Jøss, blir litt misunnelig jeg nå! 3 seter fremme og greier. Må se på Top Gear for litt styling tips til den! Mye bra saker der altså! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 3, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2015 Ja, skal lage en "The James" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Oktober 3, 2015 Share Skrevet Oktober 3, 2015 Med self destruction feature og hele pakken da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 4, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2015 Absolutt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Oktober 4, 2015 Share Skrevet Oktober 4, 2015 Blir bra det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wrnr1 Skrevet Oktober 4, 2015 Share Skrevet Oktober 4, 2015 Nå er jeg spent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 4, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2015 Kommer snart tråd wrnr1 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå