rankvar Skrevet Juni 14, 2015 Share Skrevet Juni 14, 2015 Er det noen kjente problemer med nivåreguleringa på f11? Bilen min er plutselig helt nede med bakenden. Jeg hører ikke at kompressoren prøver å fylle opp heller.Ikke noen ukjente lyder og bare en sjelden gang kommer det feilmelding på nivåreguleringa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrBrum Skrevet Juni 14, 2015 Share Skrevet Juni 14, 2015 Eneste mulighet er å koble på diagnose utstyr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Ulriksen Skrevet Januar 13, 2016 Share Skrevet Januar 13, 2016 Er det noen kjente problemer med nivåreguleringa på f11? Bilen min er plutselig helt nede med bakenden. Jeg hører ikke at kompressoren prøver å fylle opp heller.Ikke noen ukjente lyder og bare en sjelden gang kommer det feilmelding på nivåreguleringa. Fant du ut noe? Jeg har fått samme problem ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Januar 13, 2016 Share Skrevet Januar 13, 2016 (endret) Det er melding/aksjon på å bytte luftbelg på venstre side bak på f11 Endret Januar 13, 2016 av ///FredriK.S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Januar 13, 2016 Share Skrevet Januar 13, 2016 Tydeligvis bare aksjon på noen F11, min var ikke omfattet da jeg hørte på Bavaria. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mistermister Skrevet Januar 14, 2016 Share Skrevet Januar 14, 2016 Min 2013 modell F11 var det heller ikke aksjon på... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinarn Skrevet Januar 14, 2016 Share Skrevet Januar 14, 2016 Min venstre knela på 75` km,høyre 1 år etterpå.Den venstre var slitt innpå armeringa (korden),høyra var bare full av bittesmå hull som jeg så med lekkasjespray.Kompressor gikk konstant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå