vegard89 Skrevet Juni 18, 2015 Share Skrevet Juni 18, 2015 (endret) Hei. Skal kjøpe servo olje til bilen min. Har funnet ut at det er chf 11s den skal ha. Men når jeg skal velge produket på gs så kan jeg velge mellom febi og orginal? Er det best å velge orignal eller kan jeg gå for febi? skiller kun 100kr så betaler heller det ekstra hvis det ikke er til å anbefale. Mvh. Vegard Endret Juni 19, 2015 av vegard89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris11slett Skrevet Juni 18, 2015 Share Skrevet Juni 18, 2015 orginalt e bestandig best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard89 Skrevet Juni 18, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2015 ok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Aass Skrevet Juni 18, 2015 Share Skrevet Juni 18, 2015 (endret) orginalt e bestandig best Mulig det, men Febi er mer enn bra nok. Det som er viktig er riktig spec. Endret Juni 18, 2015 av Espen A. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Juni 18, 2015 Share Skrevet Juni 18, 2015 Jeg bytta hardykobling på E39'en min i fjor, den var fra febi. Den var identisk(!) merket med den orginale jeg demonterte, alle tall stemte.Bortsett fra der den orginale hadde en bmw logo, der hadde febi et slipemerke...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sammyen Skrevet Juni 18, 2015 Share Skrevet Juni 18, 2015 (endret) Bruker ofte Febi og ZF eg Servoolja tar eg og originalt bare for å sei det, men ikkje tenk det at alle andre har dårligere kvalitet Endret Juni 18, 2015 av Sammyen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard89 Skrevet Juni 18, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2015 Ja er nok smart å velge originalt på på sånne ting som servo olje kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Juni 18, 2015 Share Skrevet Juni 18, 2015 Tror at så lenge begge holder riktig spec så er det ikke store forskjellen. Når det gjelder ting som ikke skiftes så ofte og det skiller relativt lite i pris mellom originalt og uoriginalt så pleier jeg å kjøpe originalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobbis Skrevet Juni 18, 2015 Share Skrevet Juni 18, 2015 Jeg bytta hardykobling på E39'en min i fjor, den var fra febi. Den var identisk(!) merket med den orginale jeg demonterte, alle tall stemte. Bortsett fra der den orginale hadde en bmw logo, der hadde febi et slipemerke...... Var akkurat samme med meg, jeg bestilte en Febi veivsensor. Den var også helt 100% identisk med den gamle, men delenr og bmw logo var slipt vekk. Fant et tall på ledningen som stemte overens med det på den gamle orginale sensoren. Rare greier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrBrum Skrevet Juni 19, 2015 Share Skrevet Juni 19, 2015 Febi produserer origanaldeler til BMW, så tut og kjør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Juni 19, 2015 Share Skrevet Juni 19, 2015 Det var akkurat det jeg mistenkte. Det samme med lemforder. Girkasse festa mine var av det merket, eksakt likt merket så de orginale, men hadde slipe merke der det orginale hadde bmw logo. greit og vite sånt. Sent fra min Nexus 5 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå