Gabz Skrevet Juni 22, 2015 Share Skrevet Juni 22, 2015 Hei! Har utrolig lyst på nytt ratt i E36'en min, men har egentlig ikke lyst til å droppe airbag. Så før jeg går til det steget, finnes det noen fete ratt med airbag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Juni 22, 2015 Share Skrevet Juni 22, 2015 Siste M3-rattet fra E36? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 22, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2015 Denne typen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Juni 22, 2015 Share Skrevet Juni 22, 2015 Den jeg tenkte på ja. Sitter vel på e39 m5 også om jeg ikke husker feil. Synes det ser ganske bra ut. Bør vel passe rett på / uten for mye arbeid. Jeg har det "vanlige" sportsrattet med airbag på min og synes for øvrig at det ser rimelig bra ut også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Juni 22, 2015 Share Skrevet Juni 22, 2015 Du har jo dette. Eller du kan prøve å finne ut hvordan man kan få dette til å passe siden det tydeligvis trenger andre ledninger enn de andre airbag rattene, med mindre det kun E34 som trenger det. Dette, hvis ikke det er "4-eiket" ratt du ikke liker Er vel ikke så mange andre ratt å velge mellom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 22, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2015 Det M3-rattet er på toppen av ønskelista, men litt dyrt. Det første du posta, Daniel, er samme som jeg hadde i E39'en, funker det også Det jeg har nå ser jo ut som et bussratt, så skal ikke mye til for å overgå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Juni 22, 2015 Share Skrevet Juni 22, 2015 DETTE, er bussratt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Juni 22, 2015 Share Skrevet Juni 22, 2015 Denne typen? Har tenkt å kjøpe et slikt selv, men annonsene sier 95mod og nyere. Noen som vet hva man må gjøre/kjøpe for å få det på en eldre E36? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobbis Skrevet Juni 22, 2015 Share Skrevet Juni 22, 2015 Jeg kjøpte dette rattet fra Ebay, jeg synes det er det absolutt fineste rattet til e36, vertfall med alcantara For å montere det i min 92 modell følgte jeg denne guiden: http://www.frankies-bmw.com/3series/diy/steering_wheel/bmw_3series_steering_wheel.php Ganske enkel jobb, må splitte noen ledninger og lodde om, ikke noe hokkus pokkus. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå