Joachim S Hamar Skrevet Desember 2, 2018 Forfatter Skrevet Desember 2, 2018 7 timer siden, RF91 skrev: Ser veldig bra ut det her 🙂 Korleis sveiseapparat har du? Skulle kjøpt meg eit for lenge sidan, men har aldri greid å fått ut fingen 😅 7 timer siden, danskiii skrev: Bra jobba! Ditto på det med sveiseapperat 😅 Takktakk. Kjøpt et esab caddy mig c200i ifjord, som jeg er veldig fornøyd med. Hadde et billigere esab apparat kjøpt på jula før det. Fungerte helt greit til tynnplate det å. Men kan ikke sammenlignes. 😊 danskiii reagerte på dette 1
RF91 Skrevet Desember 2, 2018 Skrevet Desember 2, 2018 (endret) Har sett fleire med det apparatet styra på med bil. Kanskje eg skal forhøyre meg på jobb om dei kan bestille eit for meg 🤔 Googla kjapt og såg ein pris på ca 14 000, men utan mva så vert det jo eit par knepp mindre 🙂 Endret Januar 18, 2019 av RF91 Totalt dysleksianfall Joachim S Hamar reagerte på dette 1
Joachim S Hamar Skrevet Desember 13, 2018 Forfatter Skrevet Desember 13, 2018 (endret) Så fort epoxyen har tørka så er høgre forsterkning klar til å sveises på. Har også sveiset inn cab forsterkning. Han jeg deler verksted med skal ut nå før jul, da han har kjøpt seg hus. Så nå får jeg hele verkstedet alene. Så fort han har fått Ryddet ut ferdig, skal jeg bygge en verkstedbenk på halve langveggen der. Hovedsakelig for å ha til platearbeid. Så blir søylebormaskin, plateknekke, benkeplatesaks, skrustikke, å smergel å litt andre kjekke ting der. Lillebror tok også toppen i E39 bruksbilen sin. Så den skulle jeg egentlig fikse for han. Men han fant ut at han var dritlei gamle biler. Så imorgen skal vi sta å se på e92 til han. Så da fikk jeg kjøpe e39’n for vrakpanten. Har hentet delemotor, så får få istand dn en dag jeg får fryktelig god tid. Tenkte å selge e91 bruksbilen da jeg bare har brukt den 2 ganger på 6 måneder. Bruker bare firmabil 😅 Endret Desember 13, 2018 av Joachim S Hamar Erlandhaugen reagerte på dette 1
Joachim S Hamar Skrevet Desember 14, 2018 Forfatter Skrevet Desember 14, 2018 Da var den på plass igjen 🙋 tpmek og volvobrage reagerte på dette 2
Joachim S Hamar Skrevet Desember 19, 2018 Forfatter Skrevet Desember 19, 2018 E30’n fikk ny midlertidig plass i verkstedet, mens e91 fikk låne bukken her i starten av uken. Fått nye lenkearmer, topplager samt olje/filter. Straks klar for salg om noen er interressert i en bra 320d 😊 Sndvik reagerte på dette 1
Joachim S Hamar Skrevet Januar 5, 2019 Forfatter Skrevet Januar 5, 2019 begynt å demontere litt mer, å det endte bare i sorgen. Var mye dårlig reparasjoner i gulv, innerskjerm å div. Så nå blir det nye bakskjermer, innerskjermer å kanaler. Bakskjermer å innerskjermer er ute av prdouksjon mener jeg, så blir nok vanskelig å få tak i, så vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Vis noen har eller vet om for salg så skrik ut 😊
tpmek Skrevet Januar 5, 2019 Skrevet Januar 5, 2019 Godt man kan reparere det selv. bare å krumme ryggen å gi gass 👍💪
Joachim S Hamar Skrevet Januar 6, 2019 Forfatter Skrevet Januar 6, 2019 12 timer siden, tpmek skrev: Godt man kan reparere det selv. bare å krumme ryggen å gi gass 👍💪 Det er noe med det 👌 har nå fått tak i nye orginale bakskjermer å innerskjermer. Så blir nok en 12 timers tur neste helg for å hente 😊
Joachim S Hamar Skrevet Januar 13, 2019 Forfatter Skrevet Januar 13, 2019 Var i Ulsteinvik å hentet bakskjermer å innerskjermer igår. Reist hjemmefra kl5.00 å var hjem igjen 20.00. Har også fått tak i et 370mm mtech 1 ratt som jeg har bestilt nye emblemer til å skal få trekt det opp igjen. Har også begynt å lage klart noen biter som skal byttes ut 😊
hsd Skrevet Januar 13, 2019 Skrevet Januar 13, 2019 Vert på besøk med Anbjørn ja😅 ikkje langt unna, handla mye med han 😀
Joachim S Hamar Skrevet Januar 13, 2019 Forfatter Skrevet Januar 13, 2019 (endret) 44 minutter siden, hsd skrev: Vert på besøk med Anbjørn ja😅 ikkje langt unna, handla mye med han 😀 Det stemmer😊 Trivelig fyr. Bar han jeg kjøpte den ene forsterkningen som er under framskjermen som var utgått. Han nevnte da på at han hadde div liggen, bla bakskjermer. Så det var jo flaks når jeg nå så at jeg måtte ha nye. Han hadde også endel andre deler jeg muligens ska ha, men han måtte tenke litt på pris så fikk det ikke med meg. Kunne godt tenkt meg garasjen hans 👌 Endret Januar 13, 2019 av Joachim S Hamar
RF91 Skrevet Januar 13, 2019 Skrevet Januar 13, 2019 Har han Norges største delelager? 😂 Har handla litt av han sjøl (eit E30 M3 fjørbein med to offset botnar), pluss at eg skulle igrunn hatt litt meir av det han har 😅
Joachim S Hamar Skrevet Januar 13, 2019 Forfatter Skrevet Januar 13, 2019 7 minutter siden, RF91 skrev: Har han Norges største delelager? 😂 Har handla litt av han sjøl (eit E30 M3 fjørbein med to offset botnar), pluss at eg skulle igrunn hatt litt meir av det han har 😅 Nei var ikke så voldsomt 😅 var stort sett bare noen godbiter han hadde liggende igjen nå 😊
Joachim S Hamar Skrevet Januar 18, 2019 Forfatter Skrevet Januar 18, 2019 Da har han jeg delte verksted med fløtt ut. Så ble litt ekstra plass nå gitt. Har fått ryddet litt, men står fortsatt igjen mye + endel mer som skal inn. Gadd endelig ta ut elnett også 😊 BMWlog og tpmek reagerte på dette 1 1
Joachim S Hamar Skrevet Januar 27, 2019 Forfatter Skrevet Januar 27, 2019 (endret) Andre siden ferdig. Håper jeg får begynt på bakskjerm bytte i slutten av neste uke. Hjalp også en kompis med å bygge r1 hekk på cbr’n hans her om dagen. Artig å drive med litt annet en bare bil 😊 Endret Januar 27, 2019 av Joachim S Hamar BMWlog reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå