Sndvik Skrevet Juni 26, 2016 Skrevet Juni 26, 2016 Nå, Joachim S Hamar skrev: 18" ja. Håper det blir bra med oransje. Litt usikker på om Jeg liker det på sølvgrå bil, men må jo prøve Jeg har troa hvertfall, gjør seg med en "brytning" eller hvordan jeg skal forklare det. Hvit blink på sølv bil blir ganske så kjedelig, men det er min smak..
Joachim S Hamar Skrevet Juni 26, 2016 Forfatter Skrevet Juni 26, 2016 1 minutt siden, Sndvik skrev: Jeg har troa hvertfall, gjør seg med en "brytning" eller hvordan jeg skal forklare det. Hvit blink på sølv bil blir ganske så kjedelig, men det er min smak.. Er enig i det 😊
Joachim S Hamar Skrevet Juni 28, 2016 Forfatter Skrevet Juni 28, 2016 Satt på felger å baklykter igår. Ble veldig fornøyd. Bilen blir lavere nå den har fått satt seg. Må til litt smalere dekk 😊 carlhaakon, BjornarHS, Sndvik og 2 andre reagerte på dette 5
BjornarHS Skrevet Juni 28, 2016 Skrevet Juni 28, 2016 Veldig pent, men du skal vell ha oransje fremme og?
Joachim S Hamar Skrevet Juni 28, 2016 Forfatter Skrevet Juni 28, 2016 3 timer siden, BjornarHS skrev: Veldig pent, men du skal vell ha oransje fremme og? Takk for det. Ja skal det samt originale bi xenon lykter. Men mangler blinklysa, så må få bestilt de først 😊 BjornarHS reagerte på dette 1
Joachim S Hamar Skrevet Juli 1, 2016 Forfatter Skrevet Juli 1, 2016 Endelig fått unna masse arbeid jeg har utenom E30,n. Så da fikk den litt oppmerksomhet idag. Sveiset på cab forsterkning på ene siden. Hadde håpet jeg skulle få sveise pent nok så jeg slapp å kitte over, men det fikk jeg ikke til denne gang. Så skal slipe av den litt å kitte 😊
Joachim S Hamar Skrevet Juli 5, 2016 Forfatter Skrevet Juli 5, 2016 Da blir det nytt tak på e30'n. Har litt overflaterust ved takluke kassetten. Opprettern var med å såg på det, å mente det var likesågreit å bytte taket. Noen som har liggende? 😊
danskiii Skrevet Juli 5, 2016 Skrevet Juli 5, 2016 Gøy å se det er flere som driver med rustne biler Skal se om ikke jeg også kan få laget meg en slik snurrebukk til karosseriet, har jo allerede kjøpt meg en motor bukk fra biltema Ble det bra stabilt? Oppskrift?
Joachim S Hamar Skrevet Juli 5, 2016 Forfatter Skrevet Juli 5, 2016 11 minutter siden, danskiii skrev: Gøy å se det er flere som driver med rustne biler Skal se om ikke jeg også kan få laget meg en slik snurrebukk til karosseriet, har jo allerede kjøpt meg en motor bukk fra biltema Ble det bra stabilt? Oppskrift? Eneste jeg har gjort er å kjøpe 2 motorbukker fra biltema. Å laget firkantrør mellom fangerfestene som jeg har sveiset i snurra på motorbukken. Får ikke snurret den helt rundt nå, Så må få skjøytet den opp å laget noe breiere føter så den blir mer stabil. Ja må ha litt å finne på 😊 danskiii reagerte på dette 1
Joachim S Hamar Skrevet August 6, 2016 Forfatter Skrevet August 6, 2016 Begynt å bytte ut de hjemmelagde gulvdela. E46 har jeg snart gitt opp. Den går ikke som den skal. Har bytta lmm, lambda, coiler, veivhusvent. Men oppfører seg fortsatt like rart. Så nå er ny kam sensor på vei, sammen med div filter å plugger. Var litt flaut å komme inn på e30 meet på kvelden når jeg måtte holde bilen på 2500 omdreininger for at den ikke skulle stoppe 😛 BjornarHS og Freakshow reagerte på dette 2
Gabz Skrevet August 27, 2016 Skrevet August 27, 2016 Typisk at det er den sensoren, så får krysse fingerene
Joachim S Hamar Skrevet August 27, 2016 Forfatter Skrevet August 27, 2016 16 minutter siden, Gabz skrev: Typisk at det er den sensoren, så får krysse fingerene Det var ikke den. Så nå har jeg krypet til korset, å bestilt verksted time. Mulig jeg henter en ny e30 til uka å 😊
Gabz Skrevet August 27, 2016 Skrevet August 27, 2016 (endret) Hmm.. Diagnose har du vel tatt? Sjekket timingen? Endret August 27, 2016 av Gabz
Joachim S Hamar Skrevet August 27, 2016 Forfatter Skrevet August 27, 2016 Yep. Nei ikke sjekket timing. Nå er jeg bare lei bilen. Så sendern bare på verksted. Så Tor jeg at jeg vinterlagrer den når den er i orden 😛
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå