Walkabout Skrevet Juli 3, 2015 Share Skrevet Juli 3, 2015 Ja, BMW-forhandlere skal ha dette. Pris ligger vel fort på en 20.000,- for både foran og bak, om ikke mer. Mulig det allerede finnes kopier på eBay eller lignende til en mye rimeligere penge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mistermister Skrevet Juli 3, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2015 Ja, BMW-forhandlere skal ha dette. Pris ligger vel fort på en 20.000,- for både foran og bak, om ikke mer. Mulig det allerede finnes kopier på eBay eller lignende til en mye rimeligere penge. Hehe, da tviler jeg på at samboer gir tillatelse til innkjøp av dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 4, 2015 Share Skrevet Juli 4, 2015 Flott X5! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mistermister Skrevet Juli 4, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2015 Flott X5! Flott X5! Flott X5! Takk:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mistermister Skrevet Juli 5, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2015 Forsøker å finne frontleppe til F15 på ebay men slik jeg kan se ligger de rimeligste på 7-8000...? Må seriøst lære meg å handle fra ebay Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mistermister Skrevet Juli 21, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2015 Hatt bilen et par uker nå Superfornøyd! Skal aldri ha færre enn 6 sylindre igjen;-) Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mistermister Skrevet Juli 23, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2015 Noen bilder... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiasw Skrevet Juli 23, 2015 Share Skrevet Juli 23, 2015 Lekker X5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mistermister Skrevet Juli 23, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2015 Lekker X5 Tusen takk! Veldig fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 26, 2015 Share Skrevet Juli 26, 2015 Mmm, så komfortabelt og fint ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mistermister Skrevet Juli 26, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2015 Mmm, så komfortabelt og fint ut Trives godt her ja:-) Stort steg opp fra F11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Juli 26, 2015 Share Skrevet Juli 26, 2015 Veldig fin X5 dere har kjøpt! Har sittet i en sånn når de ble lansert og det virket som en meget fin plass å være Interiøret har blitt veldig bra, 2.gen var brukbart men siste synes jeg er lekker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mistermister Skrevet Juli 26, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2015 Veldig fin X5 dere har kjøpt! Har sittet i en sånn når de ble lansert og det virket som en meget fin plass å være Interiøret har blitt veldig bra, 2.gen var brukbart men siste synes jeg er lekker Utrolig fin komfort i denne ja. Ikke minst god plass. Og utrolig mye mindre støy i denne enn 5 serien. Og ikke minst er 6`ern en herlig maskin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mistermister Skrevet November 13, 2015 Forfatter Share Skrevet November 13, 2015 (endret) Fått på vinterdekkene. 295/30-22. Fornøyd. Endret November 13, 2015 av bjornsture Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet November 13, 2015 Share Skrevet November 13, 2015 Pent! GS Split? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå