Mistermister Skrevet Desember 17, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2015 Vi har fortsatt en 2013 modell F11. Jeg kjører den så og si aldri da jeg liker F15 myyyye bedre:-) Jeg synes F11 virker gammeldags i forhold til F15. Mulig motorstørrelsen virker inn på mitt valg men jeg nyter hvert sekund i F15. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Januar 3, 2016 Share Skrevet Januar 3, 2016 (endret) Kjenner jeg gleder meg til å gjøre samme hoppet selv. Digg å se at du er superfornøyd, tenker jeg også blir det. Har ennå ikke prøvekjørt en nyere x5, så vet ikke helt hva jeg går i møte ennå, men ser jo din reaksjon. Ble veldig fint med 22" vinterhjul også. Endret Januar 3, 2016 av flobben Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mistermister Skrevet Januar 3, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2016 22" gjorde seg bra ja:-) Det ble helt rett. Du har bestilt helt ny eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Januar 3, 2016 Share Skrevet Januar 3, 2016 22" gjorde seg bra ja:-) Det ble helt rett. Du har bestilt helt ny eller? Nei, godt brukt ble denne http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=68070724&q=bmw+x5&location=20005&model=1.749.6737&make=0.749&ref=fas Synes det ble stort nok innhogg på lommeboken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 3, 2016 Share Skrevet Januar 3, 2016 Gratulerer med ny doning (som man sier på Hedmarken og deler av Oppland). 2014 modell og 60K er vel ikke godt brukt, men snarere fornuftig kjøpt iom. at det værste verdifallet allerede er unnagjort... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mistermister Skrevet Januar 3, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2016 Ser flott ut! Sjekk om bremsene må byttes, det gjorde jeg nettopp på min og det var dyrt:-) Hvorfor må du vente på å få bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Januar 4, 2016 Share Skrevet Januar 4, 2016 Takk, hadde akkurat samme runden på femmern, nye bremser rundt om. Gått 60k den også. Synes det er altfor dårlig, men skal huske å gi beskjed. X5n måtte ha service og klargjøring og jeg rekker ikke å kjøre til Hamar etter jobb og tilbake uten at det blir mye stress. Bor i Oslo. Når da svigers bor rett ved Hamar så ble det bare slik. Eller har ikke fått bekreftet ennå, men regner med henting til lørdag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå