Gå til innhold

Nyheim's '05 E46 325ci Clubsport *Estoril*


 Share

Anbefalte innlegg

12 minutter siden, Gabz skrev:

Ser den! Om det er til fordel for M3 så skal jeg ikke si et pip, er guttedrøm det :D

Alltid vært en guttedrøm ja!

3 minutter siden, Freakshow skrev:

woot? selge? oO
ah m3 ja... i get you ;)
men du har en jævlig bra bil nå! :D bare pass på at du finner en bil du er like fornøyd med før du handler! :)

Enig i det! Har endel krav til M3 som manuell, senere årsmodell, fargekrav osv! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Da var desverre bilen solgt til en tromsøværing som kom å tok en titt på den :( Han og broren var mildt sagt overasket over tilstanden på bilen :)

Bilen ble solgt med ny motorolje, oljefilter, luftfilter, bensinfilter, kupefilter, toppdekselpakning, plugger og veivhusventilasjon. Veivhusventilasjonen bytter han selv, da jeg ikke rakk det før han kom å henta den.

Her er de siste 2 bildene jeg tok av bilen kvelden før den ble henta. Har vært en god bil som har trukket store mengder oppmerksomhet fra andre. Takk til alle som har fulgt med på tråden.

IMG_8142.JPG

IMG_8153.JPG

Endret av Nyheim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Thundercoil skrev:

Gratulerer med salg, da. :) 

Egentlig like greit å selge den, fremfor å plukke på noe originalt og spesielt. :P 

Takk :)

Du sa det ;) Var innstilt på å tukle med den (S54), men la det vel fra meg når jeg innså at en org. M3 er veien å gå. Litt att å fram, men det må til.

Endret av Nyheim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 23.9.2016 at 21.31, Gabz skrev:

Gratulerer med salg, ja! Blir rått med M3!

Takk for det :) 

Ja, det blir en lang drøm oppfylt. Det er endel krav derimot til en eventuell M3, det må være av senere modellår (2003-2006), det må være manuell gir og det må være enten Estorilblau eller Stahlgrau farge, og selvsagt lav km. stand, ingen rust, etc.

Så det blir nok litt venting, men skal sikre meg rett eksemplar når jeg først handler.

Endret av Nyheim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...