Gå til innhold

Nyheim's '05 E46 325ci Clubsport *Estoril*


 Share

Anbefalte innlegg

On 7.10.2015 at 0.55, Gabz skrev:

Deilig lyd! Godt å se at du tar så godt vare på bilen forresten. Fikk stor respekt av meg når jeg leste gjennom E36'en, og det opprettholder du like godt her :)

Tusen takk for det! :)
Er like gøy å lese dine tråder, nå som du har fått E39 igjen så blir det vel full fres her på Bimmers? :D

Endret av Nyheim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 7.10.2015 at 1.00, Gabz skrev:

Hyggelig å høre! :) Prøver på det! Går bare så sakte med økonomien for tiden..

Du er ikke alene der!

Endret av Nyheim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 7.10.2015 at 1.27, DanielStance skrev:

Strøken bil! Må innrømme at jeg ikke er HELT fan av facelift fronten som er på coupé og cabrio, men bilen i sin helhet er digg. :D Bra den får skikkelig pleie også :)

Takk for det :)

Nei er delte meninger om pre-face og facelift. Jeg personlig syns begge frontene er utrolig tøffe. Facelift ser litt mer pen ut, mens pre-face ser litt mer grom ut.

Endret av Nyheim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det :)

Nei er delte meninger om pre-face og facelift. Jeg personlig syns begge frontene er utrolig tøffe. Facelift ser litt mer pen ut, mens pre-face ser litt mer grom ut.

 

Hadde de brukt facelift fronten som er på sedan og touring hadde det vært mye bedre, syns jeg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 7.10.2015 at 1.48, DanielStance skrev:

Hadde de brukt facelift fronten som er på sedan og touring hadde det vært mye bedre, syns jeg :P

Vel, praktisk talt er de vel helt lik foruten lyktene hvor blinklys er i ett med lykta, og at fronten er litt bredere

Endret av Nyheim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, hele lykten + de delene under er annerledes. :P

Ja, touring og sedan har delte lykter så de er ikke lik som på coupe, og under så er det bare frontfangeren som er bredere og litt annen form i kantene pga litt annen form på framskjermer :)

Enig, syns touring-lyktene er penere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 7.10.2015 at 1.58, DanielStance skrev:

Det er sant det :) 
Liker det bedre flatt, men kunne ønske coupe-lyktene kunne deles så jeg fikk meg oransje blinkers uten å måtte bytte hele lykta :)

Edit: Trodde du mente det var rundt på coupe, jeg som leste feil :)

Endret av Nyheim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...