Gå til innhold

Sommer/søndagsbil med plass til barnesete


316
 Share

Anbefalte innlegg

Har hatt en Rx8 en gang i tiden...drit morsom bil, helt ubrukelig i regnvær, dritkule dører og enkelt med barnesete i den.. Og de koster jo faktisk ikke så veldig mye lenger...

 Er kule de. Har sett litt på de selv, innimellom. Kjekt å høre at de er morsomme. Men veier de ikke sånn 1800-1900kg, og var det veldig merkbart? Det som skremte meg litt bort. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for mange fine, Espen. Den røde Jaguaren var virkelig fin. Men må nok bygge større garasje for å huse det flaket :P! Når det gjelder Cooper, så har jeg hatt en Cooper S med 215 hester. Solgte den da jeg fikk barn pga plassen, så det kan jeg dessverre utelukke selv om den var hysterisk morsom. Peugeoten likte jeg også svært godt, veldig pene biler.

Mazda RX8 veier rundt 1300 kg, har aldri kjørt en men de skal gå ganske bra. Går i tilfelle for en 231 hester.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det gjør det... Er visst noe trøbbel med de tidlige utgavene, blant annet at de må stoppes på en spesiell måte, ellers drukner pluggene. Jeg må gå for en tidlig en pga prisen, men det får nå kanskje heller bare gå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, jeg leste det andre i en eller annen test tror jeg. Der ble det nevnt at den prosedyren skulle stå i instruksjonsboken. Men vet ikke om det var hvordan den skulle startes eller hvordan den skulle stoppes. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge en i kommentarene som leste fra bruker manualen, så var visst den videoen feil. :P

 

Leste dette nå... var litt rask istad, og leste ikke kommentarene ...  :stupid: 

Skulle vel bare slå den av slik om den fortsatt var kald hadde visst Mazda sagt ifølge diverse brukere på et forum... men ikke vet jeg..

Prøvde å lese brukermanualen, men ble ikke klokere...

http://www.mazdausa.com/MusaWeb/pdf/manuals/RX8_2004_owners.pdf

Men leste en god kommentar på en forum:

"Start the car, buckle your seatbelt, take a sip of coke, light a marlboro, find favorite iron maiden song, drive away... Keep revs under 4k until warm, skip back to favorite iron maiden song, turn up volume, rev to 8.5/9k while driving, grin like crazy, drive past work for another block of fun."

 

Uansett 316, lykke til i jakten! :)

 

Endret av Marius2002
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...