Chris11slett Skrevet Januar 8, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2016 Da blir det henting av gullet, onsdag i neste uke ska bli godt å få den heim, her kor ho høre heime Kjøre ikke E30 en meter mer, den har stådd sia nyttårsaften.. for ett sarv.. sku vært på høggern for mange år sia.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris11slett Skrevet Januar 14, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2016 (endret) Da hadde man fått henta e34... go følelse at den e min igjen.. Blir motorbytte i løpet av kort tid.. bygge ferdi eksos, å bytte viftemotstand.. Legg merke til e30 som står å skjemmes i mørket.. hehe Endret Januar 14, 2016 av Chris11slett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Januar 14, 2016 Share Skrevet Januar 14, 2016 Fantastisk drabil du hadde og . Er det motoren du skal ha som ligger bak i en Touring og eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 14, 2016 Share Skrevet Januar 14, 2016 Godt å se at den er tilbake i dine hender igjen Ny motor nå, så har du nok bil en god stund framover! Chris11slett reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris11slett Skrevet Januar 14, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2016 Ja, den drog det lætt null problem Jepp, det som ligger baki ska fram Sveigis er gådd 212000km. nye glødeplugga.. ja, la oss håpe det Gabz! =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Januar 14, 2016 Share Skrevet Januar 14, 2016 Ja, den drog det lætt null problem Jepp, det som ligger baki ska fram Sveigis er gådd 212000km. nye glødeplugga.. ja, la oss håpe det Gabz! =) Dette blir bra . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris11slett Skrevet Januar 14, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2016 Jepp! En kompis spurte om eg ville kjøpe en delebil, eg sa selvfølgelig ja Den er i farge Granitsilber Metallic (237) Den eg har er Arktisgreu Metallic (269) Eg klare ikke se forskjell på di 2 fargan Trenger jo nye bulkfri dører, og framskjermer, så dette blir bra=) BmwDieselPower reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Januar 16, 2016 Share Skrevet Januar 16, 2016 kanskje når de er nypolerte så ser man forskjellen men har sett begge fargene selv og jeg så heller ikke store forskjellen! xDelsker granitsilber!!! Chris11slett reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris11slett Skrevet Januar 16, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2016 flotte greier Ja, eg e stor fan av grå farger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris11slett Skrevet Januar 17, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2016 Da har eg bestilt ny bunnpanne pakning og nye bremseklossa framme:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris11slett Skrevet Januar 28, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2016 nye motor som sku i.. var rust i ventiler, gåen topp pakning.. uff.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 28, 2016 Share Skrevet Januar 28, 2016 Ikke så mye flaks med denne bilen, du :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Januar 28, 2016 Share Skrevet Januar 28, 2016 Surt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris11slett Skrevet Januar 30, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2016 ja, denne er nå solgt. drita lei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris11slett Skrevet Februar 9, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2016 solgt til narvik.. håper den blir fiksa opp.. eg va den første han sku spørre når han sku selge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå