Daniel. Skrevet Juli 31, 2015 Share Skrevet Juli 31, 2015 (endret) Åja hehe Har ikke nivåreg heller, men jeg har lyst å senke min. I hvertfall fremme. Er brukbar høyde bak. Så jeg lurte på hvor mye din var senket. Endret Juli 31, 2015 av DanielStance Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris11slett Skrevet Juli 31, 2015 Share Skrevet Juli 31, 2015 (endret) lure eg også på.. har heller ikke nivåregulator Endret August 2, 2015 av BMWfreak86 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet August 6, 2015 Forfatter Share Skrevet August 6, 2015 Jeg skal få sjekket i papirene mine så finner jeg vel ut av det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thbrekke Skrevet August 7, 2015 Share Skrevet August 7, 2015 Pen bil. Fin farge har du også (lik min) Nettopp fått raska av hele nivåreguleringa på min. Skal bli digg å få den opp å gå igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet August 7, 2015 Forfatter Share Skrevet August 7, 2015 Sweet! ^^ Takk for det hehe Har du prosjekttråd for din bil? Nivåregulering er noe herk ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thbrekke Skrevet August 7, 2015 Share Skrevet August 7, 2015 Ja, ligger link i signaturen min. Eventuelt her: http://bimmers.no/topic/727511-bmw-525ix-touring-fjernet-niv%C3%A5reguleringvask-f11/ opeth84 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet August 8, 2015 Forfatter Share Skrevet August 8, 2015 Flotte baklykter du haddd på den i første bildene dine. Hvor fikk du tak i de? Misunner deg takluke som fungerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thbrekke Skrevet August 8, 2015 Share Skrevet August 8, 2015 De klarglasslyktene ligger i et skap hjemme mener jeg. Kjøpt på frontlykter.no om jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet August 8, 2015 Forfatter Share Skrevet August 8, 2015 Skal du selge de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thbrekke Skrevet August 8, 2015 Share Skrevet August 8, 2015 Kan godt det. Bruker de ikke jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet August 8, 2015 Forfatter Share Skrevet August 8, 2015 Ok- 250 pluss frakt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet August 11, 2015 Forfatter Share Skrevet August 11, 2015 (endret) Litt mer bilde. Fra samme dag bilen ble henta. Fornøyd ny eier! ^^Skal snart få satt i mitt nyfarga interiør. Gleder meg. Håper jeg får til å ta av dørsidene så jeg får satt i de med skinn og mørke trelister også Blir forhåpentligvis henting av ny dør, så den med stygg rust på,blir kasta. Samt lister utvendig til dørene. Vil komme seg betydelig utseendemessig.Men litt usikker på hva jeg kan gjøre med den stygge skaden på bakfangeren.Noen som har tips? Endret August 11, 2015 av opeth84 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet August 13, 2015 Forfatter Share Skrevet August 13, 2015 Gleder meg til å få tatt unna den verste rusten. Skal få henta ny dør som ikke er så preget av rust i neste uke, samt dørlister utvendig. Blir kjekt å få sett forandringen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris11slett Skrevet August 21, 2015 Share Skrevet August 21, 2015 må du laste opp bilder fra da du vaska bagasje rommet opeth84 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet August 26, 2015 Forfatter Share Skrevet August 26, 2015 Haha, ja skal få gjort det! Godt du følger med her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå