Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Har en e36 som har problemer med å få opp vindu. Det regner som F. Og jeg får ikke opp el vindu passasjerside foran. Noen aning hvordan jeg får det opp uten å bruke el bryter? for den streiker :(

Skrevet

Plastklips/guider/glidere som har knekt eller hoppet av. Det ser du nok når du har skrudd døra fra hverandre. Får bli søppelsekk på deg i mellomtiden, ikke stort annet å gjøre.

Skrevet

Plastklips/guider/glidere som har knekt eller hoppet av. Det ser du nok når du har skrudd døra fra hverandre. Får bli søppelsekk på deg i mellomtiden, ikke stort annet å gjøre.

Okey :P Tingen er det at det funker av og til, av og til ikke. Kan ikke funke i 5dager, så plutselig funke i 15min igjen. Tror det er dårlig kontakt et sted?

Skrevet

Har du coupe? av og til man får det helt opp ved å opne/lukke døra mange ganger (automatisk senking/heving 2-3cm på coupe).

Skrevet

Prøv og bytt om bryterne da. Så finner jo du årsaken med engang om problemet flytter fra høyre til venstre.

Skrevet

Er vel noe komfortmodul som styrer vindusheisene. Enten under rattstammen eller bak hanskerommet.

Gir mening om begge slutter å fungere samtidig.

Skrevet

Jeg sjekket begge steder. Fant bare et relee som var under hanskerommet som var oransj. Ingen under dash. Noen som vet delenr, eller om det var det oransje som var komfortrelee?

Skrevet

Nei, mener at anlegget ikke går gjennom der. Hvis du har 1 diskant i hver dør så er det kabler rett fra spilleren, foran er det dobbelt opp. En til sparkepanel/mellomtone og en til diskant.

Kanskje dårlig jording noe sted? Eller kommet inn vann?

Skrevet

Nei, mener at anlegget ikke går gjennom der. Hvis du har 1 diskant i hver dør så er det kabler rett fra spilleren, foran er det dobbelt opp. En til sparkepanel/mellomtone og en til diskant.

Kanskje dårlig jording noe sted? Eller kommet inn vann?

Ikke kommet inn noe vann nei! Nei plutselig, bar ebegynner det å gå av og på. Subben funker hele tiden, men ikke diskanene. Er av og på haha.. begynner bli rimelig lei slike ting nå ;P 

Skrevet

Du sier noe der, man blir litt lei av alle små og store ting som stadig dukker opp. Har vurdert å kjøre bilen ut i sjøen flere ganger og begynne å ta buss til jobb.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...