Enes Yakici Skrevet August 30, 2015 Forfatter Share Skrevet August 30, 2015 DETTE likte jeg! Darth vader E82! Hvilke spray kjøpte du til det røde bak og hvilken film brukte du? Rød lyktespray fra biltema Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet August 31, 2015 Forfatter Share Skrevet August 31, 2015 (endret) Rundet 125.000 KM Idag ☺️ Har forresten bestilt meg spoiler til bakluka Endret August 31, 2015 av Enes Yakici Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet September 3, 2015 Forfatter Share Skrevet September 3, 2015 Da har jeg endelig fått hentet spoileren " vingen " til bakluken. var innom GSbildeler i Oslo igår og hentet. Med et raskt søk på finn.no fant jeg tilfeldigvis diffusor i carbon også. Denne lå i oslo området så da var det bare og få hentet den og sjekke om det kledde bilen. Idag fikk jeg kjøpt 3M dobbelsidig teip som holdt 2KG for og feste baklulespoileren. Så da fikk jeg montert den. Fikk også satt på diffuseren jeg kjøpte. var veldig usikker på om disse 2 tingene kledde bilen min med tanke på at jeg ikke er noe særlig positiv til carbon men syntes det ble ganske fint alikevell gitteret til diffuseren blir i nærmeste tid lakkert i sort. Eksosen skal også byttes så jeg skal ha 2 stusser ut. Legger også ved noen før og etter bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet September 3, 2015 Share Skrevet September 3, 2015 Ble bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet September 4, 2015 Share Skrevet September 4, 2015 (endret) Kjørte bak deg på Åssiden i går. Flott bil! Enda finere i virkeligheten enn på bildene. Endret September 4, 2015 av ogee1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet September 4, 2015 Forfatter Share Skrevet September 4, 2015 Ble bra! Tusen takk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet September 4, 2015 Forfatter Share Skrevet September 4, 2015 Kjørte bak deg på Åssiden i går. Flott bil! Enda finere i virkeligheten enn på bildene. Mange takk! hvordan bil kjører du? du får hilse neste gang ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet September 4, 2015 Share Skrevet September 4, 2015 Se der ja kikket en del på denne diffuseren jeg også, men har tatt belsuttning på null karbon, så venter på en i plast Må si den passet godt sammen med din sorte farge på bilen! Men skal ikke vingen være over den linjen som går bak? husker min gjorde det ihvertfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet September 4, 2015 Share Skrevet September 4, 2015 (endret) Mange takk! hvordan bil kjører du? du får hilse neste gang [emoji5]️Kjører vanligvis en mørk grå E87, men i går kjørte jeg konas svarte X3. Kjente ikke igjen bilen før jeg kom hjem og kikket på Bimmers, ellers hadde jeg hilst! Endret September 4, 2015 av ogee1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet September 4, 2015 Forfatter Share Skrevet September 4, 2015 Kjører vanligvis en mørk grå E87, men i går kjørte jeg konas svarte X3. Kjente ikke igjen bilen før jeg kom hjem og kikket på Bimmers, ellers hadde jeg hilst! Åja! Tar jeg ikke feil så holdt en x3 litt følge med meg ved travbanen hyggelig og møte folk fra Bimmers. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet September 4, 2015 Forfatter Share Skrevet September 4, 2015 Se der ja kikket en del på denne diffuseren jeg også, men har tatt belsuttning på null karbon, så venter på en i plast Må si den passet godt sammen med din sorte farge på bilen! Men skal ikke vingen være over den linjen som går bak? husker min gjorde det ihvertfall.. Takk du! litt usikker på hva du mener med hvor den skal være men på bildene er den bare lagt over luka så var bare og se hvordan det ble kanskje den er litt annderledes nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet September 4, 2015 Share Skrevet September 4, 2015 Åja! Tar jeg ikke feil så holdt en x3 litt følge med meg ved travbanen hyggelig og møte folk fra Bimmers. Det var meg, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet September 4, 2015 Forfatter Share Skrevet September 4, 2015 Det var meg, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet September 6, 2015 Forfatter Share Skrevet September 6, 2015 Hva kan man gjøre på en søndag med fint vær? Selvfølgelig vaske bilen.. ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet September 8, 2015 Share Skrevet September 8, 2015 Har du merket noe om ryggelys har noe nevneverdig nedsatt lysstyrke med spray og soting over? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå