[P-Man] Skrevet Desember 19, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2015 Hehe, blir endel jobb om dagen, så bilen står mye stille...Men kjedet med på jobb her en dag så jeg begynte å foliere listene innvendig sorte. Bli kvitt gubbelistene....Treverk hører best hjemme i mercedes Skal ta et bilde idag tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Desember 19, 2015 Share Skrevet Desember 19, 2015 Ah, nice! Kenny_ reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Desember 19, 2015 Share Skrevet Desember 19, 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[P-Man] Skrevet Desember 21, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2015 Hehe, har aldri vært en som har brydd meg noe særlig om interiør ogsånn, har stort sett stått med trynet nedi motorrommet tidligere, men der kan man se hva kjedsomhet bringer frem Hadde noe svart matt folie til overs, så da tenkte jeg på gubbe-listene mine og ga det et forsøk selv om det ikke var lett med de bøyde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Desember 21, 2015 Share Skrevet Desember 21, 2015 Ble da fint det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Desember 21, 2015 Share Skrevet Desember 21, 2015 Fungerte jo greit dette mangler bare midtkonsoll da Fikk du tatt dørene bak også? Sendt fra Z5 Premium, uvant, skriveleif forekommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[P-Man] Skrevet Desember 21, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2015 Joda, jeg fikk tatt dørene bak også, men det ene drar med seg det andre, så nå må jeg ha ny girkule og ratt:) Og midtkonsollen må tas danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Desember 21, 2015 Share Skrevet Desember 21, 2015 Ble mye penere! Trelistene er smerte i ræva, på godt norsk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Desember 21, 2015 Share Skrevet Desember 21, 2015 Hva slags ratt tenkte du deg da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[P-Man] Skrevet Januar 2, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2016 Hadde tenkt meg et M-Ratt, men jeg venter nok til sommeren...Fant ut at jeg ikke klarer meg uten varme i rattet i vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 2, 2016 Share Skrevet Januar 2, 2016 Ah, nice Samme som det i E46 eller sånn pre-face? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[P-Man] Skrevet Januar 2, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2016 Er vel samme som er i e39 M5 hvis jeg ikke tar helt feil. Vet ikke helt hvordan ratt som sitter i e46. Preface passer ikke, da det er single stage airbag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 2, 2016 Share Skrevet Januar 2, 2016 (endret) Preface-rattet jeg tenker på kom i både single og dual Dette altså: Det som også er i E46 er dette: Det kom også med den nederste eiken delt i to. Si ifra om jeg skal fjerne bildene Endret Januar 2, 2016 av Gabz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[P-Man] Skrevet Januar 2, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2016 Blir nok et av de der ja, ikke såå nøye egentlig da det viktigste er å bli kvitt det som er der hehe Bare la bildene ligge du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 2, 2016 Share Skrevet Januar 2, 2016 Skjønner, skjønner! Vanskelig å bestemme meg for hvem jeg liker best også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå