Gå til innhold

Slaven's kompressormata E46 320 2.2 - Simply clean - Photo shoot 23.09 - SOLGT!


Anbefalte innlegg

På min e46 er ikke 10" noe problem bak samme med 9" foran. Jeg har facelift, så mulig de er litt bredere i skjermene enn pre-face?

Men uansett blir det grise lekkert med felgene dine :D

Orange calipere var stilig, jeg vurderer orange calipere selv også, i ktm orange. Men vet ikke helt om jeg tørr, har ikke noen andre orange detaljer som det går igjen i. Så vurderer og ta dem i samme rødfarge som interiøret mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, EAustevoll skrev:

På min e46 er ikke 10" noe problem bak samme med 9" foran. Jeg har facelift, så mulig de er litt bredere i skjermene enn pre-face?

Men uansett blir det grise lekkert med felgene dine :D

Orange calipere var stilig, jeg vurderer orange calipere selv også, i ktm orange. Men vet ikke helt om jeg tørr, har ikke noen andre orange detaljer som det går igjen i. Så vurderer og ta dem i samme rødfarge som interiøret mitt.

Hvilket innpress har du bak da?

Mine er ET 11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, magnus-e-30 skrev:

jeg hadde 205/40 på RH hjula på m3 sedan min, de var riktig nok bare 8" bred foran, jeg synes ikke jeg fikk senket den nok.
bak var de 10.5 med 245/35. grei strekk der. Men du har 10 så vill nok gått litt ned. 
uansett vil de nok gå litt inn når du får dekk på å ned på bakken. gjorde det på min iallefall :) 
kanskje 205/40 og 225/40, om du ikke har planer om å senke veldig mye.

Jeg skal ikke senke sånn voldsomt. Per nå er det 34 cm til navet foran og 33 cm til navet bak. Du ser at jeg må senke en del mer. Skal nok senke ned til 31 cm foran og 32 bak. Får se hva som skjer når jeg har fått gummi på hjula.  

Tror jeg holder meg til 215 foran og 245 bak. Skal kjøpe Toyo dekk og de er en av de smalere dekkene 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Gabz skrev:

Ser fantastisk ut! :) 

Takk for det, ble ganske fornøyd selv, subber litt over fartsdumper, så må heve den bittelitt bak. Og senke 10-15 mm foran. Så er jeg fornøyd med fitmenten.

2 timer siden, MarcusSteffensen skrev:

Heilt nydelig! :-)

Takk Marcus!

Endret av Slavearbeider'n
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, RF91 skrev:

Detta va ein vanvittig flott preface coupe :D Merkelig eg ikkje ha fått den med meg før no... Men pytt-pytt :)

Takk, begynner å komme seg. Må få på m-tech bakfangern jeg har i kjelleren, lakke opp høyre hjulbue bak og en liten rustflekk under en dør. Samt ett lite skilt prosjekt. Etter det blir jeg nok fornøyd......en stund8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...