Slavearbeider'n Skrevet August 17, 2015 Forfatter Share Skrevet August 17, 2015 Ser dem har fra 99-01 mens jeg må ha fra sent 01-03 som har annet feste, noe de ikke har. Men har kjøpt orange lyktefilm, så får jeg se hvor lett det blir å legge på film på en såpass buet lykt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet August 17, 2015 Forfatter Share Skrevet August 17, 2015 Prøver meg på litt modefisering av blinklysa. Når BMW ikke klarer å lage orange blinklys for 01-03 biler, får jeg lage det sjæl. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet August 17, 2015 Share Skrevet August 17, 2015 USA-versjonene hadde orange blinkers... http://www.bmwbuddy.com/z/part/63126904300-bmw-turn-signal-light Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet August 17, 2015 Forfatter Share Skrevet August 17, 2015 USA-versjonene hadde orange blinkers... http://www.bmwbuddy.com/z/part/63126904300-bmw-turn-signal-light Endelig ett sted hvor jeg finner med riktig feste. Du er en engel Orjan, takk skal du f... ha!!!!! R4F431 RAFAEL reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R4F431 RAFAEL Skrevet August 17, 2015 Share Skrevet August 17, 2015 Korsen ser bilen ut bake da? Du har jo kun postet bilder forfra Sent fra min D6603 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet August 18, 2015 Share Skrevet August 18, 2015 (endret) Endelig ett sted hvor jeg finner med riktig feste. Du er en engel Orjan, takk skal du f... ha!!!!! Sjekket på Realoem.com nå, og jeg tok feil der; også USA-versjonene hadde hvite blinkers fra 09/2001.. Men - jeg har jo sett at noen M3eiere setter på orange blinkere, så er du sikker på at lampene før 09/2001 ikke passer på din bil? Edit: disse skal passe "For vehicles with production date from 09/2001 Amber turn signal assembly for your 2-door E46" http://www.ecstuning.com/BMW-E46-M3-S54_3.2L/ES11259/ Endret August 18, 2015 av Orjan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet August 18, 2015 Forfatter Share Skrevet August 18, 2015 Neida. Faktisk orginale Hella og Bosch til 01-03 biler, men dem skulle pokkern meg ha 200$ i frakt, det er hvertfall uaktuelt. Men faktisk noen DEPO lykter som får duge, til en ålreit penge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet August 18, 2015 Share Skrevet August 18, 2015 Sjekk prisen hos din lokale BMW-forhandeler (evt GS-bildeler) på delenr 63136919649 og 63136919650 (venstre og høyre); posisjon 04 her http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=BN11-EUR-10-2001-E46-BMW-320Ci&diagId=63_0557 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet August 18, 2015 Forfatter Share Skrevet August 18, 2015 Update: I dag så jeg meg lei av chrome-listene rundt vinduet, jeg dura ned på Torshov og handla en boks med sort blank plasti dip. I etter tid ser den ikke sånn voldsomt blank sort ut, mer matt. men alt annet en chrome er en forbedring. Startet med å maskere: Og etter ett par strøk så, så det slik ut In progress...! Sluttresultat Pusla litt med Angel eyes i helga, men blei så mye modifisering at jeg ble sånn små forbanna og la det litt på is, frem til i dag. Første gangen jeg prøvde så tok den ene ringen inntil den svarte innmaten, noe som gjorde att lykta ikke ville justere seg selv. Og mye av ringen forsvant bak den svarte innmaten. Dette krevde modifisering av innmaten med dremel. Så etter ett par runder med dremel så var det såvidt klaring, all klaring er god klaring! Lar bildene tale for seg selv: Ferdig resultat: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet August 18, 2015 Share Skrevet August 18, 2015 Flotte oppgraderinger Om du vil ha blanke lister er nok foliering veien å gå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet August 18, 2015 Forfatter Share Skrevet August 18, 2015 Flotte oppgraderinger Om du vil ha blanke lister er nok foliering veien å gå! Takk for det! Har tenkt å få foliert dem, men akkurat nå må lommeboka brukes på litt andre ting. Plasti dipen er kun midlertidig. Men løfter utseende mange hakk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet August 18, 2015 Share Skrevet August 18, 2015 Absolutt, stor forbedring! Gjorde det samme på første E39'en min Satt bra en god stund, helt til jeg leverte fra meg bilen til proffvask og glemte å nevne plastidippen. Da ble det plutselig camo-mønster når jeg fikk den igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet August 18, 2015 Forfatter Share Skrevet August 18, 2015 Absolutt, stor forbedring! Gjorde det samme på første E39'en min Satt bra en god stund, helt til jeg leverte fra meg bilen til proffvask og glemte å nevne plastidippen. Da ble det plutselig camo-mønster når jeg fikk den igjen.. Haha. Kun jeg som får lov til å vaske denna. Frakter ikke annet en matvarer omtrent i den her. Sier kanskje litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet August 18, 2015 Share Skrevet August 18, 2015 Fint å høre at den blir tatt så godt vare på Slavearbeider'n reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R4F431 RAFAEL Skrevet August 18, 2015 Share Skrevet August 18, 2015 LED i grøfte lys next da? Fint med CCFL lys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå