Otis Skrevet August 13, 2015 Skrevet August 13, 2015 Den står fast, men er nok litt løs. Du kan jo forsøke å dra den ut igjen.. Men det er jo bare en sånn fjær i et spor.
ogee1 Skrevet August 13, 2015 Skrevet August 13, 2015 Sist jeg bytta på eneren måtte jeg presse ganske hardt før sensoren smatt ordentlig på plass, men da satt den dønn fast.
ESER Skrevet August 13, 2015 Forfatter Skrevet August 13, 2015 Søren. Tok i det jeg turte. Mine sitter absolutt ikke dønn fast. Kan lett bare lirke dem ut igjen. Skal dem liksom "klikke" på plass?
ESER Skrevet August 13, 2015 Forfatter Skrevet August 13, 2015 Om den skulle falle ut.. Da får jeg beskjed om at den må på service igjen sikkert? Må jeg ha ny føler igjen da i så fall?
Otis Skrevet August 13, 2015 Skrevet August 13, 2015 Ikke sikkert du trenger ny sensor. Spørs om den går i stykker eller ikke. Men du ikke bare forsøke å montere den igjen da?
ESER Skrevet August 13, 2015 Forfatter Skrevet August 13, 2015 Ok. Jeg trodde jeg måtte ha ny igjen hvis den faller ut fordi den da tror jeg må på service. Jeg skjønner ikke hva jeg kan gjøre annerledes faktisk, men den sitter dårlig. Skal den på en måte gå i "lås"?
Reef89 Skrevet August 14, 2015 Skrevet August 14, 2015 Du får kun melding om service hvis den blir ødelagt eller koblet fra i kontakten inni hjulbuen.
ESER Skrevet August 14, 2015 Forfatter Skrevet August 14, 2015 Ok. Takk, Reef! Har nå kjørt noen mil i dag uten noen form for feilmeldinger så da får jeg tro dem sitter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå