Bimmer fan Skrevet August 25, 2015 Share Skrevet August 25, 2015 Groom Audi det ja vaskemaskin reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet August 26, 2015 Share Skrevet August 26, 2015 Rå bil - både E90'en og spesielt RS4'en som jeg siktet til. Det må ha vært denne som kjørte forbi kontoret når jeg satt på jobb på Forus idag - og ja den hørtes! Den stod for øvrig parkert rett nedi gata fra der jeg jobber, ikke vanskelig å se på grunn av fargen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vaskemaskin Skrevet September 6, 2015 Forfatter Share Skrevet September 6, 2015 Rå bil - både E90'en og spesielt RS4'en som jeg siktet til. Det må ha vært denne som kjørte forbi kontoret når jeg satt på jobb på Forus idag - og ja den hørtes! Den stod for øvrig parkert rett nedi gata fra der jeg jobber, ikke vanskelig å se på grunn av fargen! Tusen takk for det, og jepp, det stemmer nok ganske bra! Han jobber på Forus så du har vel sett den en del ganger nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vaskemaskin Skrevet September 6, 2015 Forfatter Share Skrevet September 6, 2015 Vært litt borte i det siste, så har ikke fått så veldig god tid til å legge ut bilder og oppdateringer... Men anyways, tok en vask i dag og fikk knipset noen bilder! Det som er gjort er ny grill, koffertlokk lippe og har lakket diffuseren svart! Synes det det har kommet seg hvertfall Legger ved bildene her Slik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet September 6, 2015 Share Skrevet September 6, 2015 Flott bil! Får bare mer og mer lyst på E90 hver gang jeg ser en slik tråd.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vaskemaskin Skrevet September 6, 2015 Forfatter Share Skrevet September 6, 2015 Flott bil! Får bare mer og mer lyst på E90 hver gang jeg ser en slik tråd.. Ja, jeg synes du burde gå for en e90!! Er sikker på du kunne gjort den meget kul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet September 6, 2015 Share Skrevet September 6, 2015 Hehe, er nok bare penger som er problemet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet September 7, 2015 Share Skrevet September 7, 2015 Stooor forbedring med de detaljene der vaskemaskin reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vaskemaskin Skrevet September 7, 2015 Forfatter Share Skrevet September 7, 2015 Stooor forbedring med de detaljene der Det varmer å høre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vaskemaskin Skrevet Mai 5, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2016 Vært sykt dårlig med oppdateringer her grunnet lengre reise på sjøen, men nå er hvertfall bilen vårklar og har kommet seg litt i utseende! Det jeg tenker som mangler nå er noen senkefjører og, eksåås og chip Legger bare ved noen bilder jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carlsius Skrevet Mai 5, 2016 Share Skrevet Mai 5, 2016 (endret) Veldig fin bil du har her og meget kledlige felger Hvilke merke er de og hvor mange ''? 19? Endret Mai 5, 2016 av Carlsius Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vaskemaskin Skrevet Mai 5, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2016 Tusen takk for det Felgene er M3 CSL replika i 19" 9.5 bredde. Nyrestaurert og lakkert i en Ferrari farge kalt grigio titanio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå