Gå til innhold

BMW E39 Individual - Solgt

Poppy
 Share

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, Gabz skrev:

Var tøffe de :) Regner for øvrig med at merket står stemplet i felgene et sted, hvis du ikke finner ut av det.

Nei gjør faktisk ikke det.. men fant frem til axis milano ved hjelp av noen av nummerne som var stemplet, så liter litt mot det. Selger visste ikke hva han solgte hvertfall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Da har jeg eeendelig fått montert frontfangeren som har ligget i kjelleren siden november. Fikk den lakka tidligere denne uka og montert tåkelys og gitter igår og fikk den på bil idag.

Legger ved div. bilder fra den prosessen. Kan vel også legge til at sommerhjula har fått nye dekk og er montert på bildene. Synst det ble ganske bra.

UwVJfsc.jpg

Av med denne, den har gjort jobben sin.

XqdjdRM.jpg

Et lite helvete å få av metallet i fangeren.

q5zZbEo.jpg

Tåkelys montert

46c3UzZ.jpg

Hb4 (9006) koblinger gjort klart

sx5YNzP.jpg

hFhLbgs.jpg

Festene

2SWfYLm.jpg

Ser allerede her at dette blir bra

6Mbe1er.jpg

97% fornøyd med passformen på fangeren fra GS

1nAHlyI.jpg

mXw0Jow.jpg

oXSas58.jpg

Lq69Wlv.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Gabz skrev:

Nice! Utrolig stor forskjell ja. Mangler bare bak også nå ;)

Takker, tror jeg må roe ned på pengebruken på bil en liten stund nå så bakfanger får vente. Er egentlig fornøyd med bilen slik den er nå også :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
On 23. april 2016 at 20.47, Poppy skrev:

Har scanner jeg og, men alt for gammel lysmodul. :D

Vett dere om det går å bytte en defekt lysmodul med en som er lik å samme årsmodel men uten likt delenr? Sliter litt med min e39 2002 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Hakki82 skrev:

Vett dere om det går å bytte en defekt lysmodul med en som er lik å samme årsmodel men uten likt delenr? Sliter litt med min e39 2002 mod

Du kan bytte til hvilken som helst lysmodul, men den må kodes inn for at alt skal fungere og at du ikke får temperdot

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Har hatt meg en photoshoot idag. Fikk hentet speilrefleksen som jeg har lånt vekk alt for lenge. Deilig å få tatt noen ordentlige bilder. Her er de jeg ble fornøyd med:

hHkExeO.jpg

X7Nuvkv.jpg

LhHDSIi.jpg

0tOzCdm.jpg

F2uGgOh.jpg

XEeGSHL.jpg

Noen mener nok at jeg burde senke, men jeg er faktisk fornøyd med høyden som den er nå, rett og slett fordi jeg bruker bilen nesten hver dag og trenger noe som ikke hindrer meg i det. 

Sånn ellers skjer det ikke så mye annet en normalt vedlikehold og vask. Oppdaterer her når det skjer større ting :)

Endret av Poppy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...