Poppy Skrevet Februar 18, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2016 3 minutter siden, Gabz skrev: Var tøffe de Regner for øvrig med at merket står stemplet i felgene et sted, hvis du ikke finner ut av det. Nei gjør faktisk ikke det.. men fant frem til axis milano ved hjelp av noen av nummerne som var stemplet, så liter litt mot det. Selger visste ikke hva han solgte hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Februar 20, 2016 Share Skrevet Februar 20, 2016 ble bra med felgene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet Februar 24, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2016 On 20.2.2016 at 22.23, Freakshow skrev: ble bra med felgene! Takker! Håper den blir fet med m sport fanger i tillegg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet April 3, 2016 Forfatter Share Skrevet April 3, 2016 Da har jeg eeendelig fått montert frontfangeren som har ligget i kjelleren siden november. Fikk den lakka tidligere denne uka og montert tåkelys og gitter igår og fikk den på bil idag. Legger ved div. bilder fra den prosessen. Kan vel også legge til at sommerhjula har fått nye dekk og er montert på bildene. Synst det ble ganske bra. Av med denne, den har gjort jobben sin. Et lite helvete å få av metallet i fangeren. Tåkelys montert Hb4 (9006) koblinger gjort klart Festene Ser allerede her at dette blir bra 97% fornøyd med passformen på fangeren fra GS Thundercoil, MarcusSteffensen og Freakshow reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet April 3, 2016 Share Skrevet April 3, 2016 Ble et fint løft det der, ja! Poppy reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet April 3, 2016 Forfatter Share Skrevet April 3, 2016 19 minutter siden, Thundercoil skrev: Ble et fint løft det der, ja! Takk! Helt sykt hvor stor forskjell det gjorde på fronten. Veldig fornøyd! Turbo-HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 3, 2016 Share Skrevet April 3, 2016 Nice! Utrolig stor forskjell ja. Mangler bare bak også nå Turbo-HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet April 3, 2016 Forfatter Share Skrevet April 3, 2016 5 minutter siden, Gabz skrev: Nice! Utrolig stor forskjell ja. Mangler bare bak også nå Takker, tror jeg må roe ned på pengebruken på bil en liten stund nå så bakfanger får vente. Er egentlig fornøyd med bilen slik den er nå også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R4F431 RAFAEL Skrevet April 23, 2016 Share Skrevet April 23, 2016 Har du sett på naken 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet April 23, 2016 Forfatter Share Skrevet April 23, 2016 2 timer siden, R4F431 RAFAEL skrev: Har du sett på naken 😂 Haha se der ja. Skitten og god. Så du lå bak på vei hjem, fikk litt lyst på US blink pga det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R4F431 RAFAEL Skrevet April 23, 2016 Share Skrevet April 23, 2016 12 minutter siden, Poppy skrev: Haha se der ja. Skitten og god. Så du lå bak på vei hjem, fikk litt lyst på US blink pga det Berre å hyle ut så kan det kodes for deg 😁 har scanner 1.4 0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet April 23, 2016 Forfatter Share Skrevet April 23, 2016 Nå, R4F431 RAFAEL skrev: Berre å hyle ut så kan det kodes for deg 😁 har scanner 1.4 0 Har scanner jeg og, men alt for gammel lysmodul. R4F431 RAFAEL reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakki82 Skrevet Mai 9, 2016 Share Skrevet Mai 9, 2016 On 23. april 2016 at 20.47, Poppy skrev: Har scanner jeg og, men alt for gammel lysmodul. Vett dere om det går å bytte en defekt lysmodul med en som er lik å samme årsmodel men uten likt delenr? Sliter litt med min e39 2002 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet Mai 9, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2016 2 timer siden, Hakki82 skrev: Vett dere om det går å bytte en defekt lysmodul med en som er lik å samme årsmodel men uten likt delenr? Sliter litt med min e39 2002 mod Du kan bytte til hvilken som helst lysmodul, men den må kodes inn for at alt skal fungere og at du ikke får temperdot Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet Mai 26, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2016 (endret) Har hatt meg en photoshoot idag. Fikk hentet speilrefleksen som jeg har lånt vekk alt for lenge. Deilig å få tatt noen ordentlige bilder. Her er de jeg ble fornøyd med: Noen mener nok at jeg burde senke, men jeg er faktisk fornøyd med høyden som den er nå, rett og slett fordi jeg bruker bilen nesten hver dag og trenger noe som ikke hindrer meg i det. Sånn ellers skjer det ikke så mye annet en normalt vedlikehold og vask. Oppdaterer her når det skjer større ting Endret Mai 26, 2016 av Poppy Thundercoil, StigJ og Turbo-HF reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå