Gabz Skrevet September 9, 2015 Share Skrevet September 9, 2015 Vakkert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikSolberg Skrevet September 9, 2015 Share Skrevet September 9, 2015 Enig med Gabz, men hvorfor skal "alle" absolutt ha den lippen på bagasjelokket egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet September 9, 2015 Share Skrevet September 9, 2015 Fordi det er en M5 del Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R4F431 RAFAEL Skrevet September 10, 2015 Share Skrevet September 10, 2015 bakrute senker og så er det i boks. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet September 10, 2015 Forfatter Share Skrevet September 10, 2015 Vakkert! Takk for det Hyggelig med tilbakemeldinger! Enig med Gabz, men hvorfor skal "alle" absolutt ha den lippen på bagasjelokket egentlig? Jeg liker hvordan det ser ut, og kjøper ikke bare fordi alle andre har vertfall bakrute senker og så er det i boks. hehe Njaa, liker ikke helt den looken.. får se i fremtiden. Turbo-HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet September 16, 2015 Share Skrevet September 16, 2015 flott bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet September 16, 2015 Forfatter Share Skrevet September 16, 2015 (endret) flott bil! Takk for det! ------------------------------------ Har nå bestilt full M-Sport "kit" til bilen. Fra Tyskland, med tåkelys, diffusor å hele pakka.. Prisen var ikke til å klage på men får se på passformen da. Dette kommer ikke til å bli lakkert osv før etter vinteren da jeg ikke vil risikere å ødelegge gjennom vinteren. Endret September 22, 2015 av Poppy Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet September 17, 2015 Share Skrevet September 17, 2015 Hva måtte du ut med? Og hvor bestilte du? Spent på hvordan det er med passform osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet September 18, 2015 Forfatter Share Skrevet September 18, 2015 (endret) Hva måtte du ut med? Og hvor bestilte du? Spent på hvordan det er med passform osv 3600 + 800 i frakt eller noe sånt. På ebay jeg bestilte, men nå har selgeren blitt vrang og sier at de ikke kan sende til Norge selv om det står i annonsen at de sender Worldwide. Fikk heldigvis refundert hele beløpet og bestiller fra en annen selger senere Endret September 22, 2015 av Poppy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet Oktober 7, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2015 (endret) Er ikke så mye som skjer her for tiden. Har fått på 4 nye vinterdekk på bilen og er snart klar for EU-kontroll og håper jeg ikke får en negativ overraskelse der. Har kjøpt inn sorte N-merker og satt på det. Har også kjøp sportsratt i strøken tilstand som skal monteres når jeg har tid! Legger ved et par bilder fra idag. Endret Oktober 7, 2015 av Poppy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusSteffensen Skrevet November 9, 2015 Share Skrevet November 9, 2015 følger! Poppy reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skare1 Skrevet November 11, 2015 Share Skrevet November 11, 2015 Skjer det noe mer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet November 11, 2015 Forfatter Share Skrevet November 11, 2015 (endret) Skjer det noe mer? Driver for tiden å skal EU-godkjenne bilen. Fikk et par feil som må rettes. Har blant annet byttet begge fjørene bak, strammet håndbrekket, satt inn en ny beltelås bak og skal bytte et endeledd nå iløpet av uka så tror jeg den skal gå igjennom. Glemmer selvfølgelig å ta bilder av dette her, men skal prøve å ta litt når jeg bytter endeleddet. Bilen har også fått et lag med FUSSO voks og skal vær klar for vinteren sånn ellers! Etter den blir godkjent skal jeg prøve å få satt inn sportsrattet jeg har kjøpt og da blir det nok en update. Ellers er det ikke før etter vinteren de store tingene skal skje.. (M-sport og felger) Endret November 11, 2015 av Poppy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet November 12, 2015 Share Skrevet November 12, 2015 Blir bra dette Er felgvalget hemmelig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet November 12, 2015 Forfatter Share Skrevet November 12, 2015 Blir bra dette Er felgvalget hemmelig? Er ikke helt bestemt enda, men kan si så mye som at jeg har noen på hånden som frister veldig og som ikke er vanlig på e39 her i norge i de dimensjonene Turbo-HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå